Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 14årige har brug for hjælp med en eller flere levandør/ere

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Nov 22
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg og min ven på 14 år vil gerne starte et tøjmærke men det på de websites vi har set på er meget dyrt så vi ville høre om nogle har en god levandør af thsirts med tryk aka vores tekst og også okayy billigt vi cirka 5 tusind men vi ville jo ikke bruge alle de 5 tusind på en odre så det vi søger er. '

En levandør af Tshirts gerne sorte eller hvide med hvor de kan trykke noget tekst eller lille billed og hvis i kun kan finde en levandør til tshirtsne så måske kan i finde en hvor vi kan få trykket dem.


Vi håber i vil svare og hjælpe
vh Tristan og Albert
Tilmeldt 27. Jun 22
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

albertligaard:
Jeg og min ven på 14 år vil gerne starte et tøjmærke

I skal desværre være 18 år før i lovligt kan starte eget firma. 

Hilsen

Ravn

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

albertligaard:
Jeg og min ven på 14 år vil gerne starte et tøjmærke

I skal desværre være 18 år før i lovligt kan starte eget firma. 

Hilsen

Ravn

og det skal de også hvis de vælger ikke at registrere firma men være CPR personer - det er absolut også forbudt - det er virksomhed - bare uregistreret (mere til de to unges orientering)

De SKAL have en over 18 til enten at stifte firmaet eller - til privat at påtage sig ansvar for alt som CPR hvis det er klart under momsreg grænsen

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 8. Nov 22
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for svar vi er klar over det med 18+ og vi gør det i en af forældrenes navne men jeg skriver fordi ville høre så hvis vi laver en shop på spreadshirt så kan vi købe det af dem og så må vi godt sælge det på vores website altså vidreselling og er det fordi det vores design/produkt og de bare laver det?
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke let at forstå men - en over 18 skal formelt være ejer af projektet. Det kan så rimeligt let overdrages til eget barn men ikke så let til et barn der ikke er forældrens - da der så udløses mere skat
I må godt eje jeres design  men sitet og alt salg skal en over 18 have ansvar for, og formentlig skal I tænke i momsregistrering og erhvervskonto i bank og alt den slags - i må ikke indgå nogen form for aftaler i princip - hverken køb eller salg
Den over 18 der vil hjælpe jer, må være oplagt at få på banen til at hjælpe jer

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Jun 22
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

albertligaard:
Tak for svar vi er klar over det med 18+ og vi gør det i en af forældrenes navne men jeg skriver fordi ville høre så hvis vi laver en shop på spreadshirt så kan vi købe det af dem og så må vi godt sælge det på vores website altså vidreselling

Ja, i må gerne sælge tøjet videre og i bestemmer selv om i vil benytte deres løsning til at lave en webshop eller om i vil sælge tøjet på anden måde.

albertligaard:
og er det fordi det vores design/produkt og de bare laver det?

Ja. Det er dog vigtigt at jeres forældre læser de aftaler de indgår.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)