Jeg har brug for at finde en copywriter som kan skrive noget fyld på mine produkt og landing sider på Haartens, så hvis det er noget for dig eller du kender en må du meget gerne skrive. På forhånd tak :) Bh Thomas |
Jeg har brug for en copywriter
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Du kan skrive til Emil Brandt Rex. Han rådgiver og hjælper med “the money making Way”. Det betyder, at han oversætter dine produkter til mening og værdi på markedspladsen. Læs mere om Emil Brandt Rex her: emilbrandtrex.dk/ Hele betalingen går til et velgørende formål, der har stor betydning for dig. Win/win! |
Fed selvpromovering du kører der |
19 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Læs om mig og SEO på Connect Media her
Prøv at sæt opgave op på Amino freelancer |
19 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Læs om mig og SEO på Connect Media her
Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp. Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver. Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge. Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time. De bedste hilsner Dit Amino Team |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)