Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Baggrundsfarve med CSS i Wordpress og Elementor

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Apr 22
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg spørger nok virkeligt dumt, men er gået igang med at prøve på at lave mit eget site i Wordpress og Elementor, men er ikke designer, så har købt et template, som passer til det jeg skal, men nogle af farverne er ikke rigtige.

Har derfor prøvet at kigge på kilden, og har fundet frem til det Div Tag, som der blandt andet skal ændres baggrundsfarve på, men der sker ikke noget.

Det er lang tid siden at jeg har arbejdet med CSS, så har sikkert skrevet noget forkert, men har også prøvet bare at ændre overskriften, men stadig uden at der sker noget.

Spørgsmålet er derfor om det overhovedet vil være muligt at ændre på farverne, når det ikke er den helt grundlæggende baggrundsfarve under indstillinger?

Håber der sidder en med svar derude.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Til en start er der bestemt ikke nogen grund til at rode med CSS hvis du vil ændre dit design

Nu er det jo svært at vejlede dig da du hverken henviser til et Theme, Builder eller site.

Typisk skal du ændere disse indstillinger i Customize.

Tilmeldt 26. Apr 22
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 07:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld.

Det er elementor.com/library/template-kit/business-growth-advisor-blog/preview/ vi snakker om.

Den har det jeg skal bruge, bare ud over den blå-grå boks der næsten fylder hele baggrunden. Vil det være muligt at ændre farve på den?

Tilmeldt 27. Jun 22
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)