Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ens arbejdsplads se hvis du opretter CVR

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Oct 22
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skulle hører om nogle ved, om ens arbejdsplads kan se hvis man oprettet et enkeltmandsfirma?

Jeg har en blog som intet har med mit arbejde at gøre jeg skriver på i fritiden.

Den er dog begyndt at tjene mere end de 5000 kr om måneden, så jeg skal have et CVR:


Jeg ønsker dog ikke min arbejdsplads ved jeg har et CVR trods de på ingen måde har med hinanden at gøre, mere fordi jeg ind i mellem har hjemmearbejdesdage, og ikke ønsker nogle tvivl fra arbejdet om jeg nu bruger tid på "mit eget firma" hvilket jeg selvfølgelig ikke gør i dagtimerne.

Så spørgsmålet lyder på om det er noget ens arbejdsgiver overhovedet kan se nogle steder??
Tilmeldt 27. Jun 22
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Karstenda:
Så spørgsmålet lyder på om det er noget ens arbejdsgiver overhovedet kan se nogle steder??

Ja, det vil fremgå på datacvr.virk.dk og de hjemmesider, der laver udtræk fra datacvr.virk.dk.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Naturligvis kan de det. Alle kan lave et opslag I CVR registret eller på f.eks proff.   Hvad står der i din ansættelseskontrakt mht. andet arbejde?   Spild med åbne kort frem for at forsøge at gemme dig.  

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Karstenda:
Jeg skulle hører om nogle ved, om ens arbejdsplads kan se hvis man oprettet et enkeltmandsfirma?

Jeg har en blog som intet har med mit arbejde at gøre jeg skriver på i fritiden.

Den er dog begyndt at tjene mere end de 5000 kr om måneden, så jeg skal have et CVR:


Jeg ønsker dog ikke min arbejdsplads ved jeg har et CVR trods de på ingen måde har med hinanden at gøre, mere fordi jeg ind i mellem har hjemmearbejdesdage, og ikke ønsker nogle tvivl fra arbejdet om jeg nu bruger tid på "mit eget firma" hvilket jeg selvfølgelig ikke gør i dagtimerne.

Så spørgsmålet lyder på om det er noget ens arbejdsgiver overhovedet kan se nogle steder??

ja hvis arbejdsgiver vil checke vil det jo fremgå af CVR registret. Jeg ville nu også ALTID spille med åbne kort

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)