Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nye krav efter reklamation. Hvad gør man?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Mar 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lavet nogle produkter til en større virksomhed og overfladebehandlingen kunne ikke holde til deres brug. Så det skal laves om.

Nu har de så efterfølgende stillet et krav vedr hvilket specifikt produkt jeg skal bruge til det.
Jeg har ikke mulighed for at benytte det produkt de kræver?

Hvad hulen gør jeg?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Snedkeri2400:
Hvad hulen gør jeg?

De kan jo ikke komme efterfølgende og sige at du skal bruge et specifikt produkt, det skulle de have specificeret da i indgik en aftale.  Hvad har i oprindeligt aftalt mht. krav til overfladebehandlingen. 

Vil en underleverandør evt. kunne bruge det pågældende produkt? 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Først er det nødvendigt at vide, hvad du har lovet kunden. Har du kendt alt til det brug kunden ville have, og har der været krav til, at produktet f.eks skulle kunne tåle saltvand, ikke blege i sol eller andre specifikke krav til behandlingen?

Det er jo første del, for hvis du har leveret det som I har aftalt fra start, så kan du jo fastholde, at have leveret som aftalt men ellers handler det jo om at begrænse skaden, og her er dialog med kunden om dine muligheder jo eneste løsning. En kunde kan ikke, hvis du i øvrigt har leveret det som oprindeligt var aftalt, kræve et specielt produkt, som du måske ikke kan skaffe, eller ikke har tilladelse til at bruge mm, og så går den på dialog og samarbejde, OM de må gå til en anden - og hvad du så evt vil nøjes med - igen afhængig af - at du har leveret det som du og andre proff i faget måtte gå ud fra, var det kunden oprindeligt efterspurgte

Der er kun samtale muligt - evt finde kompromis - eller ende i retten i værste fald

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)