Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger investor/samarbejds partner til nye innovativt projekt

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Med Aminoer

Jeg søger hermed kontakt til en samarbejdspartner inden for It branchen, som har en god viden om programmering på windows platforme. Desuden vil viden om magnet eller chip kort være en meget god forudsætning for vores vidre samarbejde.

Ideen er p.t på tegnebrættet, og med den rigtige kontakt, eller kontakter, kan dette blive et projekt som alle kommer til at tale om, og potientialet i hele europa er så stort, at jeg ikke forstår det ikke er set endnu.

Jeg tilbyder min assistance som idemand, og har de relevante kontakter til den branche vi skal ind i, og mener at produktet som skal udvikles ikke kan undgå at slå fejl.

Jeg sidder p.t med ideen, og ønsker at dele den med et større itfirma her i Århus, da jeg ikke mener jeg alene kan få sådan et stort projekt op at stå.

En ide gruppe som indeholder følgende personer vil være at foretrække:

Programmør, forstiller mig at der skal programmeres på en windows platform. ( evt et firma med speciale id korts og id readers

En jurist, til at få det hele godkendt, da der bliver en del personfølsomme oplysninger tilknyttet produktet.

Desuden vil der senere i forløbet blive trukket nogle folk fra sports verdnen ind ( det er her vi skal begå os)

Jeg aner virkeligt ikke hvad kapital behovet vil blive endnu, men jeg forestiller mig at en prototype af produktet kan blive fremstillet for omkring 50.000 kroner.

Samarbejds partneren skal selvfølgelig underskrive en hemmeligholdelses aftale før vi kan komme igang, og forretnings planen ønskes udviklet i et samarbejde mellem de 3 parter.

Lige som det sidste, ud fra en skøn mener jeg produktet kan bruges af mere end 100.000 herhjemme, og langt flere i udlandet.

Lyder det interssant?

Kontakt mig på info@3xwilhelmsen.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)