Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt til EU - nemt og billigt, eller er det umuligt?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. Aug 22
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer, 

Jeg leder efter den bedst mulige fragtløsning til EU. Jeg har kigget på Shipmondo, men synes den side er lidt af en jungle, fordi de operere med forskellige fragtleverandører og meget forskellige priser. Jeg skal kunne gerne samle priserne i enkelte rater - hvis dette er overhovedet muligt. 

Er der nogen som har en webshop og tilbyder fragt til EU eks. cypern, malta, grønland og færøerne (da jeg har hørt at disse har nogle fragtudfordringer og generelt meget dyrere da det er øer)

Dbh, 

Katja

Fra Nykøbing Mors
Tilmeldt 8. Aug 22
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katja

Jeg tror, at du ville blive glad for Shipmondo - du får mulighed for at sætte fragtregler op, hvor du kan definere faste priser og/eller ud fra ordrebeløb, vægt eller antal varer.

Det er ikke kun DK du kan lave fragtregler på, så du kan sætte det op akkurat som du vel.

Det kræver bare, at du kan integrere med din webshop eller dit økonomisystem, og der har de et stort udvalg.

Mvh Simon

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Katja:
fragt til EU eks. cypern, malta, grønland og færøerne

Siden hvornår er Grønlænd og Færøerne blevet medlem af EU ?  Lande udenfor EU, vil typisk være dyre at sende til, da varen skal toldbehandles. Befolkningsmæssige små øver er altid langt dyre at sende til. 

Generelt afhænger dine fragpriser af hvor mange årlige forsendelser du har. 

Hilsen

Ravn

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)