Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Startup som tilbyder alternativ boligfinansiering

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Sep 22
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Som mange andre, har jeg oplevet hvor svært det er at komme ind på boligmarkedet. Det er dyrt at leje, ihvertfald i byerne, så det er svært at spare op til en udbetaling. Motiveret af, selv at have oplevet det og set mange i min vennekreds stå med samme udfordring, har jeg nu været med til at starte en virksomhed hvor vi vil tilbyde en alternativ finansierings metode. Det fungerer som en mellemting mellem at bo til leje og købe og idéen er, at man kan bruge vores tilbud på at komme tidligere og billigere ind på boligmarkedet.

Er der nogle herinde, som har gode idéer til hvor det giver mening at promovere sådan noget (uden et reklamebudget). Hvis nogle af jer er interesserede, er i også meget velkomne til at checke nesthomes.app/da eller bare skrive herinde 🙂
Tilmeldt 27. Jun 22
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

_nest_:
er i også meget velkomne til at checke nesthomes.app/da

Det er lidt svært at besøge din hjemmeside når DNS peger til den forkerte IP-adresse og der ikke er installeret et SSL certifikat. Smile

Tilmeldt 20. Sep 22
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Det har du da ret i :) Kan se der er gået noget med aliaset uden 'www', det virker med 'www' på. Jeg får det lige ordnet, tak.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)