Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webpage Engros og detail handel ??

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Fra  michaelwarming.dk Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Sælger Haveredskaber, indtil videre kun´detail, via hjemmesiden, som er ved at blive opdateret.

Men nu skal vi også kontakte butikker, Havecentre m.m. i Eu. Bl.a.

Hvad gør man mest fornuftig med priser.  Skal der både stå Engros pris og detail, på samme side?? Hvad er det mest prof. at gøre `? 

Mange tak :-)

Mh

Michael 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Alle de steder jeg handler er alle priser skjult til du er logget ind det vil sige hvis du er privat kunde kun kan se Vejledende pris, og på den måde ikke kan se hvad en give forhandler køber dem ind til  alt anden vil jeg ikke have med at gøre.. da det ikke vedkommer hvad jeg som forhandler tjener på give vare. 

mvh 

Kim

Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Fra  michaelwarming.dk Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok tak. Men dvs. Man skal lave et system hvor man skal oprette bruger og kode osv... For at se begge slags ' priser? Hvis jeg forstår rigtigt ?😊

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg det vil jeg nok klart anbefale at dem som forhandler kan se deres pris og er det en privat kunde kan de se vejlede pris eller hvad du nu vil sælge til dem.. 

også når det er forhandler skal du jo også kunde eks moms og inkl. moms. 

Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Fra  michaelwarming.dk Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo ok. Tror jeg forstår, selvom det går lidt langsomt :-) Jeg må ha´en prof. til at sætte det hele op, så siden også ser prof. ud 

Tak tak :-)  

Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Fra  michaelwarming.dk Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo ok. Tror jeg forstår, selvom det går lidt langsomt :-) Jeg må ha´en prof. til at sætte det hele op, så siden også ser prof. ud 

Tak tak :-)  

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

I min optik kan du ikke nøjes med bare at lave en indgangsportal på din frintpage hvor B2B kan logge sig ind og se specielle priser.

Du bør gribe det rigtig an fra start og lave købsoplevelsen målrettet dine kunder og her også med flow hele vejen gennem din shop.

Erhvervs kunder vil ikke se B2B produkter og B2C smutter hvis de får præsenteret B2B produkter.
De 2 grupper betaler også på forskellig vis og der er forskel på nyhedsmails.

Som B2B kunde hos dig vil jeg ret hurtigt smutte igen hvis alt jeg så var Gardena, Wolfgarten og andet, mens en B2C kunde jo ikke orker at se på Gardena robotter til 20.000,- + samt Stiga havetraktor med klippebord til 50.000,-+

Derfor skal din shop tilpasses kunden med det hele og der bør laves en strategi for dine målgrupper.

Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Fra  michaelwarming.dk Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo det lyder også som vigtige pointer' ....

Men så mener du også det er svært at henvende sig til begge målgrupper på samme side? 🌞Eller?

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan godt benytte samme side, men ville nok som det første, lade kunderne mødes af en Privat  eller Virksomhed ting/popup eller andet.

Så kan du tilpasse universerne til den rigtige målgruppe og derved også segmenterer permissions til efterfølgende kontakt.

Hvsi man som vælger privat, så kan man se de normale udsalgspriser og de produkter som er tilpasset det segment. Hvis man vælger Erhverv så kan man se de produkter som er tilpasset disse, men før man kan få priser for erhverv, skal man oprettes som kunde med CVR. nummer.

Så laves flow hele vejen gennem systemet til begge grupper samt de betalingsløsninger og andet som er relevate.

Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Fra  michaelwarming.dk Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo ok. lyder også  som fornuftig metoder Tak ☺️👍

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)