Jeg gør med tanken om at starte et teleselskab Det vil være ligesom vi kendte fra Plenti, med Fri af det hele. Dog er der et stort kort som jeg tænker kunne gøre det særligt attraktivt men måske også umuligt i praktisk Ideen var, at man ved oprettelse af abonnement hos mit selvskab, får muligheden for at vælge hvilket antenner den skal køre på. Hvis man derfor kunne lave en speciel aftale med TDC, 3 og Telenor fx. Så vil det give kunden mulighed for at vælge hvilken antenne/dækning der passer bedst til netop dens kundes behov Det er ikke set før mig bekendt, hos private. Og vil måske også gøre at vi bryder op med den afhængighed med at man er bundet til sit teleselskabs samarbejdspartner Her vil man med få klik og spørgsmål få en pejlning om hvad der vil passe bedst, og ellers er man fri til selv og vælge hvad man vil kobles på Jeg tror dog at det vil være væssentligt dyrere for mit selskab at kunne få adgang til TDC, 3 og Telenor. Når de ved at de vil blive sat op mod hinanden og at kunden jeg får, ikke er ensbetydende med at det også bliver udbyderens kunde Men selve idéen om “kundens ønske” lyder bare tiltalende for mig. Og derfor søger jeg først og fremmest kritik på om det er helt hen i vejret, eller om I tror man vil kunne gøre det i praktisk og investorer mæssigt? |
Opstart af teleselskab
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)