Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af Webshop Søgen for tøj leverandør

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Aug 22
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle.

Jeg og nogle kammerater står og er i gang med og starte en webshop til noget skater tøj, og vi er i søgen efter en leverandør til når vi engang lancerer vores webshop. det som vi primært nok ville fokusere mest på er, huer, caps, T-shirts, hoodier, bukser og måske evt sko og solbriller.

vi havde planer om og lave nogle tryk på det, så det skal være noget som ville kunne holde til det.

Hvor ville være godt sted og skaffe sådan noget henne?

på forhånd tak for hjælpen.

Best Regards - Patrick (Gato)
Tilmeldt 27. Jun 22
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

https://www.buildyourbrand.de kunne være en løsning, men tænk jer nu godt om og lav en gennemarbejdet forretningsplan inden i går igang.

Tøj sælger ikke sig selv bare ved at oprette en webshop. 99% af denne type startups har rigtig store problemer med at få solgt deres varer.

Og i skal forvente at 30-50% af det i sælger online kommer retur.

Tilmeldt 25. Aug 22
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak for dit svar, jeg vil kigge på det.

og vi er også i gang med og lave en god forretningsplan. og vi har også planer om og gøre noget unikt ved det, så det ikke kun bare er tøj.

men tak takker for din hjælp og tid.

Best regards - Patrick
Fra Århus
Tilmeldt 11. Jun 11
Indlæg ialt: 70
Fra  Wilke promotion A/S Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick

Skater tøj ved jeg ikke så meget om siden det var i de tidlige 90´ere jeg skatede.
Der skulle man bare have et Powell Peralta board fra Flensborg, så var man på toppen ;-)

Tryk på tøj ved jeg til gengæld en hel del om.

Jeg har skrevet en guide til tryk på tøj her>

Hvis du skal have gang i trykkerier i DK, så kan jeg anbefale Jetsport i Viborg eller Serigrafen i Kolding.

De kan begge deres kram og laver gode tryk. Det er ikke et sted I skal spare et par kroner.

Pøj pøj med projektet!

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick,

Når det kommer til at man gerne vil starte sit eget tøjmærke så sørge for at have lavet både forretningsplan som jeg kan se der er blevet nævnt og at i er i gang med den del.
Men også få kigget på et budget. Hvad er jeres start kapital. Hvad koster webshoppen for jer? transaktionsgebyr, fragt, emballage, regnskabsprogram, ssl certifikat osv. Angående leverandør har i tænkt jer det skal være i DK eller EU eller noget helt tredje ? :) 

Hertil skal det også siges, hvordan vil i ramme målgruppen. Hvor mange penge skal i bruge på marketing. Kan i selv lave annoncer eller skal i have fat i en ekstern.

Men det er mange af de ting som jeg muligvis kan hjælpe med gennem Startup Central som er en iværksætterservice. Så ønsker du en dybere gennem forståelse om hvordan vi kan hjælpe, så er jeg altid klar til at besvare dine spørgsmål :)

Håber det sat nogle tanker i gang.

Med venlig hilsen
Mathias

Tilmeldt 25. Aug 22
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :
det også mere mine kammerater der mere styr på det med skatertøjet da de selv skater en del og har gjort det længe, jeg står bare for alt det andet. :D

men jeg takker mange gange for dit svar og link, og jeg vil da bestemt lige få det kigget igennem.

og jeg vil også kigge nærmere på de trykkerier du har sent.

mange tak for din tid.

Best Regard - Patrick
Tilmeldt 25. Aug 22
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Mange tak for dit svar.

vi er i fuld gang med og få lagt en god plan, så vi kan få et godt overblik over det hele.

i forhold til leverandør har jeg ikke et bestemt krav om hvor det skal komme fra, mit mål ville være og finde et sted med god kvalitet til en anstændig pris, så om det i DK eller uden for DK betyder ik det store.

og i forhold til marketing tænker jeg vi starter selv ud med og annoncere det, da mine kammerater selv kender en del skatere og kontakter inden for det fag.

og jeg vil da have dig i baghoved til hvis der noget vi bliver i tvivl om, det altid rart og kunne spørge om råd. :-)

sætter pris på din tid.

Best Regards - Patrick
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)