Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Ishøj
Tilmeldt 26. Mar 14
Indlæg ialt: 9
Fra  AG Muskelmassage v. Anette Gustafson Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg lukker mit firma. Jeg er fysurgisk massør og har en god hjemmeside. Hvad er sådan en værd ? der er en som gerne vil købe den 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46447
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Anette Gustafson:

Jeg lukker mit firma. Jeg er fysurgisk massør og har en god hjemmeside. Hvad er sådan en værd ? der er en som gerne vil købe den 

først og fremmest det som nogen vil give for den - men jeg ville lægge ud med at se - hvad har du selv ofret eksternt på den og starte der
Hjemmesidens salg skal indgå i lukningen af dit firma og kan jo inkludere noget goodwill hvis I mener der følger kundelister mm med

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Jun 22
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Din hjemmeside i sig selv er ikke noget værd, da det er en meget personlig gør-det-selv hjemmeside med meget lidt indhold og hvor der ikke er blevet brugt ressourcer på hverken SEO og CRO.

Hvis du har en Facebook-side med mange følgere, kan den have noget værdi.

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Som hjemmeside solgt til en der ikke selv har en massageklinik er den nok maksimalt et par tusinde kroner værd, baseret på tekstindholdet og links til domænet. Ikke mere.

Så hvis du kan finde nogen der selv er i branchen og kan overtage nogen af dine placeringer, og arbejde videre med siden, eller viderestille trafikken til deres egen hjemmeside, så kan den godt være mere værd. Men næppe over 10K.

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 510
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

På søgningen [massage greve] hvor du p.t. har en placeing 3, modtager dit website godt 30 søgninger per måned. Disse kan en massør fra Greve styre om til sig selv. Hvis det kan resulterer i 5 ekstra bookede massagetider per måned hvad er det så værd? Måske 1000 kr per måned i 12 måneder eller i længere tid?

Hvis du er ferm så kan du på din bestillingsside skrive at din praksis er ophørt og at du henviser til en anden massør og hvor du viser den anden massørs booking system. Her kan du så aftale at hver referede bookning koster 100 kr.

Fra Ishøj
Tilmeldt 26. Mar 14
Indlæg ialt: 9
Fra  AG Muskelmassage v. Anette Gustafson Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

det er netop en der selv er i branchen der vil købe den.. jeg har givet 10.000kr for den og betalt for at komme frem på Google 

Fra Ishøj
Tilmeldt 26. Mar 14
Indlæg ialt: 9
Fra  AG Muskelmassage v. Anette Gustafson Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt du svare ..ved ikke lige hvordan han vil bruge siden…men jeg vil helt sikkert tæne over det du skriver.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)