Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at opstart af Vagtvirksomhed

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Jul 22
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer alle sammen.

jeg kunne rigtig godt tænke mig at have min egen vagt virksomhed.
Jeg har været vagt siden 2018, hvor det meste af min tid brugte jeg som patrulje vagt, men har også erfaring fra fastvagt opgaver , og en lille smule event vagt.

Jeg ville høre om der er nogen herinde som er selvstændig vagt, som kunne have lyst til at dele ud af sin erfaringer og udfordringer der var, evt nyttige oplysninger som jeg ville kunne have gavn af.

håber at jeg høre fra en eller flere.

Vh. Cliff
Tilmeldt 9. Aug 22
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 07:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Hej Cliff,

Ved opstart af en vagtvirksomhed, er der foruden det praktiske udstyr som f.eks.

- Høretelefoner
- Alarm
- Overvågningskamera

Som er nogle gode ting at have, også nogle regler ift. Bekendtgørelse af lov om vagtvirksomhed, som du kan læse om på retsinformation’s hjemmeside.

Disse regler er naturligvis vigtige, men også noget langt de fleste lever op til.

De fleste vagtfirmaer tilbyder forskellige services som blandt andet sikkerhedsvagt, centervagt og patruljevagt som du selv har erfaring med – og i opstarten kan det være en god ide, at trække på din egen erfaring, indsnævre de forskellige services og bygge på i takt med at firmaet vokser.

En strategi kunne blandt andet være at opsøge f.eks. boligområder eller lign. Som efterspørger dette, med netop at tilbyde vagtpatruljering.

Hvis du vil have en uforpligtende snak om opstart af din egen vagtvirksomhed, er du velkommen til at kontakte os 😊
Tlf.: +45 41261905

Web: danfirm.dk

Vh.

Mads

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)