Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner til tøj brand.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jul 22
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino!

Jeg har altid haft en drøm om at starte en tøjvirksomhed. Jeg synes derfor, at det var på tide at evt lede efter en partner, der kunne assistere i denne drøm!

Jeg søger en, der er ambitiøs og arbejdsom, og dedikeret, ligesom jeg selv er. Erfaring og viden inden for iværksætteri, er selvfølgelig et plus - Den har jeg ikke så meget af.

Dog har jeg arbejdet med kundeservice og administration, planlægning og overblik, også i et stresset miljø. Jeg er god med tal, IT, regnskab og div. programmer samt målsætninger og overblik.

Mine idéer omkring tøjdesign og virksomheden er, at det gerne må være i "high-end" - fx Ralph lauren osv, og jeg ku forstille mig, at det er den stil og prisklasse jeg vil i - Og samtidig dække et hul, som jeg mener er i den del af markedet. Jeg har tænkt over design og "stilen", som jeg mener kan danne basis for virksomheden.


Ang. kapital, samarbejdsaftale, er jeg rimelig fleksibel, men jeg tænker det er noget, der kan tages over privat kontakt :)


Hvis der er noget jeg mangler at beskrive, er i selvfølgelig velkommen til at kontakte mig! :)
Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Det lyder som et meget stort og ambitiøst projekt, måske derfor folk ikke har svaret dig endnu - udover at det er sommertid..., men du er ung og vil prøve ideen af - jeg kender ikke selv branchen, men det er jo tydeligt at der findes 100vis af mærker, så der må jo være muligheder, hvis man har et design/koncept som afviger lidt fra de eksisterende. 

Jeg skriver egentlig blot fordi du  skriver, at

Mathias B.:


Ang. kapital, samarbejdsaftale, er jeg rimelig fleksibel

Det med samarbejdsaftale og ejerandele er supervigtigt at få med ind ret tidligt i processen, selvom det kan være en udgift, her kan du ikke være "fleksibel", - en god ven af mig blev presset ud af sit eget iværksætterselskab efter et par år, fordi han ikke havde defineret disse ting juridisk korrekt-Han stolede på den/de iværksætter partner(ere) som kom med, men de rottede sig sammen og pressede ham ud...bittert...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)