Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler kunder, hjælp!!!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er en ung, selvstændig mand med en rengøringsfirma der mest kører som underleverandør og er virkelig desperat efter egne kunder, hvor finder man dem`? Er der nogen man kan ansætte som phoner, eller måske en der er god til og sælge mit selvskab`?

Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 09:46

Hejsa, rengøring har vi jo alle brug for, men der er jo også konkurrence som indenfor alle andre fag.

Jeg har selv haft stor glæde af at bruge mødebooking i min opstart, pga., tid, og det mener jeg er en absolut god ide for dig at starte op på, du kan finde en del her, læs deres hjemmesider og besøg den eller de som du vælger ud, for at være sikker på at firmaet er ok osv.

http://www.google.dk/search?hl=da&q=m%C3%B8debooking&meta=

Du kan også ansætte en sælger på freelance basis/provision, men som udgangspunkt ville jeg nok vælge mødebooking og komme igang med en portion kundebesøg, få kunder på plads og begynde at pleje disse, når du så kan se at tiden/pengene i firmaet er til det, kan du bruge mødebooking igen eller måske ansætte en konsulent på en grundløn + provision.

Go weeekend.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 11:31

En hjemmeside ville også være et sted at starte. Det koster lidt at købe sig til sådan en men når siden først er online koster det under 500 kroner om året at holde kørende og det er da billig markedsføring.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)