Jeg skal bruge en bogholder i Århus. Naturligvis en dygtig og effektiv bogholder der samtidig er til at betale. Regnskab føres i systemet e-conomic.dk, som bogholderen skal have kendskab til.
Kan du/I anbefale en bogholder, så giv meget gerne lyd fra jer.
Bogholdere skal også være hjertens velkommen til at byde ind selv...
Navnet siger vidst det hele, men man skal lige notere sig Jens's simple og alligvel super koncept, så finder man ud af hvordan de kan bogfører til de priser.
PS. Er det dig der laver tage (www.tagrenoveringer.dk) eller er det en annonce Amino indsætter i bunden af dine indlæg? Vi skal have nyt tag på her til sommer...
Nej, jeg arbejder ikke personligt med tagentrepriser. Jeg hjælper en "mindre" (18-20 ansatte) tømrer-/entreprenørforretning med deres markedsføring.
De påtager sig alle typer tagopgaver i hele landet til og - til trods for at de har kompetente byggeledere til at holde styr på opgaverne (bygningskonstruktører) - opererer de med super konkurrencedygtige priser.
Sig endelig til, hvis du vil ha' et uforpligtende tilbud og evt. lidt råd med på vejen fra dem. De har base i Horsens, så det er ikke så langt fra jer.