Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du anbefale en god bogholder i Århus?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens,

Jeg skal bruge en bogholder i Århus. Naturligvis en dygtig og effektiv bogholder der samtidig er til at betale. Regnskab føres i systemet e-conomic.dk, som bogholderen skal have kendskab til.

Kan du/I anbefale en bogholder, så giv meget gerne lyd fra jer.

Bogholdere skal også være hjertens velkommen til at byde ind selv...

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:41

Har du brug for hjælp til dit regnskab? Så lad Ageras give dig 3 gode og uforpligtende tilbud lige her

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 21:37

www.detbilligebogholderi.dk

Navnet siger vidst det hele, men man skal lige notere sig Jens's simple og alligvel super koncept, så finder man ud af hvordan de kan bogfører til de priser.

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Skrevet kl. 22:12

Hej Martin,

Ja, dem fandt jeg også frem til via Google kort efter, jeg havde skrevet indlægget. De er kontaktet. Du kan med sindsro anbefale deres services?

Tak for responsen! :-)

Fra Danmark
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:11
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Skrevet kl. 16:08

Hej Rasmus

Beklager det sene svar. Jeg kan på det varmeste anbefale Det Billige Bogholderi til dig og alle andre, der søger en bogholder i Århus og omegn.

Jens og Joakim er fine gutter, som leverer et godt stykke arbejde og giver gode råd med på vejen. Og så er de billige! Tag endelig kontakt til dem.

Lasse

Fra Danmark
Tilmeldt 27. Jun 08
Skrevet kl. 09:02

Det lyder super. Mange tak for svaret - better late than never Smile

Fra Danmark
Tilmeldt 27. Jun 08
Skrevet kl. 09:04

PS. Er det dig der laver tage (www.tagrenoveringer.dk) eller er det en annonce Amino indsætter i bunden af dine indlæg? Vi skal have nyt tag på her til sommer...

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Skrevet kl. 21:31

Velbekomme!

Nej, jeg arbejder ikke personligt med tagentrepriser. Jeg hjælper en "mindre" (18-20 ansatte) tømrer-/entreprenørforretning med deres markedsføring.

De påtager sig alle typer tagopgaver i hele landet til og - til trods for at de har kompetente byggeledere til at holde styr på opgaverne (bygningskonstruktører) - opererer de med super konkurrencedygtige priser.

Sig endelig til, hvis du vil ha' et uforpligtende tilbud og evt. lidt råd med på vejen fra dem. De har base i Horsens, så det er ikke så langt fra jer.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)