Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsgateway med enkel, manuel kreditkortbetaling

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 3. Mar 21
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Super gode pointer. Jeg prøver at skyde det omkring vores revisor, som så må tage stilling til, om det giver anledning til at ændre praksis. Det var en god, lille bonus at få ud af et spørgsmål om noget helt andet, men vi tager bestemt det hele med. I forhold til regnskab og praksis, har vi ikke haft grund til at stille spørgsmålstegn ved revisorens anbefaling - det er egentlig netop dét, vi har revisoren til, så vi har egentlig bare forholdt os til de anbefalinger og vejledninger, vi har fået dér. Men det bliver da spændende at høre, om det måske lige har ramt et hul i deres viden og at vi fremover bør ændre praksis. Så tak for indsigten ift. fakturering/bogføring.

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Casper Niebe:

Super gode pointer. Jeg prøver at skyde det omkring vores revisor, som så må tage stilling til, om det giver anledning til at ændre praksis. Det var en god, lille bonus at få ud af et spørgsmål om noget helt andet, men vi tager bestemt det hele med. I forhold til regnskab og praksis, har vi ikke haft grund til at stille spørgsmålstegn ved revisorens anbefaling - det er egentlig netop dét, vi har revisoren til, så vi har egentlig bare forholdt os til de anbefalinger og vejledninger, vi har fået dér. Men det bliver da spændende at høre, om det måske lige har ramt et hul i deres viden og at vi fremover bør ændre praksis. Så tak for indsigten ift. fakturering/bogføring.

Selv tak for gode indlæg omkring behov og praktik. Jeg håber at I finder en praktisk model, der virker godt for både jeres kunder og jer. 
Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Du skriver "Men er der nogen, der er bekendt med en stand-alone løsning, der specifikt er målrettet virksomheder, der en sjælden gang i mellem har behov for at kunne modtage en betaling fra en kunde via Visa/Mastercard".

Jeg forstår dit spørgsmål således, at du har en kunde fysisk til stede i forretningen og skal modtage en betaling. Papirarbejdet er allerede dækket rigeligt i andre indlæg.

Mit forslag til en billig stand-alone løsning er en kortterminal fra Zettle. Du køber terminalen for et par hundrede kroner og betaler ca 2% af omsætningen i gebyr. Thats it! Du kan se den her: https://www.zettle.com/dk/betalingsloesninger/kortterminal

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)