Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til import fra Kina

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Aslak Jensen:

Det vil jeg skam gerne være åben om men jeg er blevet kontaktet at jeg ikke må nævne Startup Central hvilket er derfor at jeg har udfyldt min profil så man kan se at jeg kommer derfra :) 

I lige måde.

men det er noget rod - for nogen tænker - skønt hjælp - men ud over hjælp vil de jo nok blive rådet til at blive betalende medlemmer af det du lever af - fair nok men ikke hvis det kommer som en lille overraskelse (og jeg ved man kan takke nej men - medlems værgen der det) - Hvorfor så ikke blive plusmedlem, hvor jeg ikke tænker de kan bede dig undlade det, for plus MÅ reklamere - så er den ged vel barberet 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du til sin vis have ret i, men når man har fået en direkte besked om at jeg ikke må reklamere også dengang jeg var plus medlem kunne jeg ikke længere se fidusen i det.

Og ja det er 100% op til en selv om man vil være medlem eller ej og jeg præsentere også om hvordan det hænger sammen så det ikke kommer som en overraskelse, fordi det er ikke min intension med det tvært imod.

Men skal vi ikke krydse fingre for at Kimsol finder en som kan hjælpe ham med hans udfordring.

Vh 
Mathias

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)