Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi mangler dig! LÆS MED HER!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 22
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Folkens.

Så er det langt og længe endelig blevet vores tur.
vi er 2 knægte på 26 og 33.

imorgen skriver vi en kontrakt på et lejemål på ca 40kvm2 som bliver registreret som kiosk, da vi fik afslag på og lave et lille spisehus/take away som
men det blev som sagt afslået og planen har heletiden været og lave en Online baseret kiosk noget jeg har arbejdet på i godt og vel i 6 mdr.

Mig selv vi kalder mig mr X jeg arbejder til dagligt som maskine fører hvor jeg sidder i alt fra 2 tons gravere til dumpere med mere, det er et fint job men det er strategisk jeg har taget det for at komme ind på størrepladser og se hvordan det hænger sammen og for at kunne komme i kontakt med nogle af de lidt tunge drenge som f.eks jeudan ncc samt mindre entreprenører, der er aldrig indgået en aftale men det kunne der nemt blive


den lille plan jeg har udtænkt

1 besparelse for den enkelte håndværker
2 sammenhold på byggepladsen (teamwork)
3. mere effektitet når folk skal knokle
4. hver enkelte håndværker kan udnytte deres pauser som måske maks er 1 time sammelagt over en hel dag.

Det gav mening for dem! som i MEGET!

så langt så godt.

Min partner nok også en rigtig god ven vi kalder ham mr G.
han er dansk statsborger samt en god mix af noget andet. (snakker bedre dansk end mig ) men har haft sin opvækst på en af de øer som vi dansker elsker og rejse til og spise god mad og få en fært af syden.
han er ikke uddannet kok men han har knækket koden i forhold til at åbne et lille spisested/take away i københavn som faktisk er ukendt med hans ide men har kæmpe succes rundt omkring i Europa men igen ganske nyt, det var aldrig min plan og være med i sådan noget men efter hans lille tale så var jeg allerede solgt, kan ikke sove om natten og har fliuekneppet det fuldstændig.

han kommer fra en opvækst som vi dansker ikke kender jeg ville kalde det barsk men det har os gjordt ham til den han er idag

Den kiosk vi overtager prøvede vi først og ansøge som et lille spisehus/takeaway men fik afslag.'

så har overvejet når kiosken kører at han starter sit lille foretagende i en foodtruck og opbygger et godt navn og en lille kundekreds og så når han er klar så er det et lille spisehus/restaurant/cafe.

Der er ingen tvivl om hvis man drejer denne her rigtigt så er fremtiden spændene.

Jeg er uddannet i at programmere så kan selv udvikle den online platform ifht til online levering.
MR G har 100% styr på sin plan kan udvikle sig helt sindsygt det er den gjordt andre steder i europa.

Men vi er ROOKIES som i ment at vi har aldrig haft vores eget før og den kiosk vi har fået har en husleje der svarer til 40 halvtredser tæt på 2 folkeskoler parcelhuse det er PERFEKT!

Vi mangler noget hjælp rådgivning måske en 3 partner

gør man det her rigtigt så kunne det blive starten på en rejse som gør jeg savler når jeg tænker på det.

ved godt det måske er en longshot det her oplæg jeg staver som en 3 årig men det os derfor jeg ikke er skolelærer :D

mangler rådgivning / hjælp / erfaring / en 3 partner.

Hvis der er en derude der har erfaring med at styre baglandet som ser en profit i min oplæg så skriv til mig.
der er selvfølgelig meget mere i det men tror jeg stopper oplægget her

Det noget vi fucking brænder for vi mangler måske dig der kan starte branden og få den til og eksplodere

Kontakt mig på mail wegreekyougmail.com

ønsker alle en god lørdag










Side 1 ud af 1 (1 indlæg)