Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til videre plan for projekt

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Dec 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har gennem de seneste år opbygget en hjemmeside som bruges internt i vores virksomhed med stor succes. Jeg har foreløbig selv kodet det hele og har mange idéer til yderligere funktioner som vil kunne håndtere mange administrative opgave og derved spare os betydelig tid i vores hverdag. Problemet er at jeg ikke har tid til at kode (selvlært), da mit arbejde (som er en helt anden branche) tager for meget af min tid. Systemet vil helt sikkert kunne finde gavn i lignende virksomheder. Jeg har undersøgt markedet for om der findes lignende systemer og der er kun to, som er noget sparsomme i forhold til de funktioner jeg allerede har udviklet - og de er ikke specifikt møntet på den branche jeg er i.

Jeg har overvejet om jeg skal:

- Kontakte andre lignende virksomheder og tilbyde dem prøveperiode for at se om der er interesse for systemet og på sigt tilbyde en abbonementsløsning. Jeg er allerede blevet kontaktet (uopfordret) af to virksomheder som er meget interesseret i at afprøve løsningen.

- Outsource programmeringsdelen - hvordan gør man det? Studerende på universiteterne? Pris?

- Sælge systemet til en udvikler?

Har I gode råd til hvordan jeg kommer videre?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror det bliver svært at sælge et system uden en kundebase. I så fald skal du nok ikke sælge til en udvikler, men snarre en mere kommerciel profil.

Min erfaring med outsourcing er noget blandet, men det er svært hvis du ikke har en teknisk baggrund.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)