Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra Summasumarum til Deniro

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vejby
Tilmeldt 5. Feb 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

Jeg står nu overfor en skillevej, har købt Deniro Pro til at afløse mit iøvrigt glimrende 
Summarum Enterprise.

Jeg har brug for hjælp til at få tjekket om momskontierne i kontooversigten stemmer... 

Skyldig moms er mistænkeligt højt taget i betragtning at jeg betaler hver eneste gang.

Jeg har ikke altid trykket på "opdater momskonti" (nede i hjørnet i "oversigten"), tænker 
at det har en del af sige.....

Derfor, har jeg brug for hjælp nu.....
Er der en prof der, mod betaling, kan hjælpe, idet jeg ikke kan komme over til Deniro før (selvfølgelig) alt
står 100% korrekt... 

Jeg har lavet backup i summarum helt tilbage til 2010... og har gemt dem. 

Bedste hilsen

Jacob Nielsen
Nordservice

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen hvis du har afstemt bank og skattekonto så stemmer det jo nok.

Det der med at nulstille momskonti ændrer ikke på den skyldige moms.

Problemet kan være manglende sammenhæng mellem indberetninger og saldobalance.

Har du prøvet at se om det er det samme nogle år tilbage... ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Har Dinero ikke en momsspecifikation du kan trække, hvor du (som i Summa) kan se både al købsmoms per køb og salgsmoms per kunde for den momsperiode du skal afregne? Det kan deres support givet hjælpe med
Du kan have indlagt åbningsbalancen galt fra summa til dinero måske - hvis du ikke har haft nulstillet så har du måske fået lagt momsafregning i summa ind som skyldig moms i dinero - bare et skud

vh John Hannover

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)