Synes det virker super godt med animationen i toppen i stedet for et almindeligt billede... Det er den der diskoteks-spirit, som skal få folk til at gå i byen i Istanbul... Det synes jeg virker rigtig godt...
Musikken fanger folk... Den fungerer godt som en slags appetitvækker... Men den skal helst ikke genstarte, hver gang man går ind på noget nyt... den bliver meget irriterende i længden... måske et nyt musik stykke til hver kategori... Bare et bud...
Må også indrømme at logoet er blevet bedre... Tror også det bliver godt med et galleri...
Hej Sopy,
Tak for dit indlæg. Du har helt ret i det med musikken der genstarter. Det har jeg fortalt webdesigneren idag og det laver han om. Tak for det..
Der bliver arbejdet på logoet. Synes stadig ikke den er helt i vinkel. Bryder mig bl.a. ikke om font på S-P.
Tak
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Rigtig flot og "party" hjemmeside, den giver den rigtige feeling.
Dog erjeg total imod brugen af musik på hjemmesider. Kan ikke snuppe det, men sådan er vi nok så forskellige.
Smid evt. "sound OFF" knappen op i toppen med et symbol eller noget. (højtaler med streg over). Det er ihvertfald altid i toppen jeg leder efter sådan en knap.
Rigtig flot og ''party'' hjemmeside, den giver den rigtige feeling.
Dog erjeg total imod brugen af musik på hjemmesider. Kan ikke snuppe det, men sådan er vi nok så forskellige.
Smid evt. ''sound OFF'' knappen op i toppen med et symbol eller noget. (højtaler med streg over). Det er ihvertfald altid i toppen jeg leder efter sådan en knap.
Hej Jesper,
Tak for ros
Det med knappen har jeg bedt webmaster om at flytte op til toppen.. Men ideen med "højtaler med streg over" vil måske være bedre end en on-off knap? Det skal jeg drøfte med med min web-guru.
Næsten alle der har skrevet her, synes musik på hjemmesider er noget værre lo**.. Synes alle virkelig det? Kan jeg blot ikke finde ud af at træde ud af mine egne sko og se på min hjemmeside som forbruger? For jeg synes musikken på siden er rimelig fedt og giver det et ekstra løft..
Bak mig lige op gutter.. he he
Tak jesper
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Dato: 3/18/2006 10:45:06 PM Forfatter: William Atak
Dato: 3/18/2006 10:13:21 PM Forfatter: Jesperpoul
Rigtig flot og ''party'' hjemmeside, den giver den rigtige feeling.
Smid evt. ''sound OFF'' knappen op i toppen med et symbol eller noget. (højtaler med streg over). Det er ihvertfald altid i toppen jeg leder efter sådan en knap.
Hej Jesper,
Tak for ros
Det med knappen har jeg bedt webmaster om at flytte op til toppen.. Men ideen med ''højtaler med streg over'' vil måske være bedre end en on-off knap? Det skal jeg drøfte med med min web-guru.
Næsten alle der har skrevet her, synes musik på hjemmesider er noget værre lo**.. Synes alle virkelig det? Kan jeg blot ikke finde ud af at træde ud af mine egne sko og se på min hjemmeside som forbruger? For jeg synes musikken på siden er rimelig fedt og giver det et ekstra løft..
Tak jesper
Når jeg sidder og arbejder eller sufer hører jeg altid musik afspillet på computeren, og støder jeg på en hjemmeside med lyd på, bliver den straks likvideret. Musik på en hjemmeside er et kæmpe irritationsmoment. Hvilket understøttes af flere diskussioner jeg har haft i min vennekreds. Indtil videre har jeg ikke mødt folk der vil have musik på en hjemmeside. Nogle engelte har ikke noget imod at siden kan afspille musik, men så skal der være en afspil knap, så de selv kan slå det til.
Ellers er det en fed side... Hvad med at lave en engelsk oversættelse så også udlændinge får noget ud af siden?
Beklager, jeg er fuldstændig enig. Insisterende musik - og baggrunde der bliver ved med at bevæge sig - er nogen af mine største grunde til at undgå bestemt websider!
Jeg er også den der er skredet hvis der er musik på sitet. Tænk også på alle dem der sidder på arbejdet og surfer lidt privat og så lige pludselig fyldes kontorlandskabet med Rock og Ruld, det holder ikke..
Hvad med at lave en engelsk oversættelse så også udlændinge får noget ud af siden?
Hej Dimitri,
Tak for dit indlæg.
Der bliver højst sandsynlig mulighed for at skifte sprog på sitet, da der nemlig er mange herboende udlændinge, udenlandske studerende, forretningsfolk osv. i Istanbul. Derfor er vi også nødt til at lade vores medlemmer af nyhedsbrevet tilmelde sig forskellige sprog. Det er det næste skridt. Håber siden er oppe på sultanparty.com på onsdag. Så smider jeg nok et nyt indlæg, med alle de rettelser der er lavet.
Tak
Nu er der ingen andre, der har kommenteret den tekniske del af siden, så det tillader jeg mig at gøre her:
Siden har mange kodefejl. Lige pt ser det fint ud i de mest brugte browsere, men du kan ikke være sikker på at det også gør det, når nye browsere kommer på markedet.
Siden er lavet med tabeller istedet for CSS opbygning. For det første, bliver koden meget tungere(tager længere tid at hente) og rodet. For det andet, kan folk med skærmlæsere (blinde - folk med nedsat syn) ikke følge siden rigtigt.
Der er brugt lidt CSS på siden. Det er dog inkluderet i selve koden og ikke lagt i en ekstern fil. Det har den bagdel, at CSS skal loades hver gang folk skifter side. Det samme gør sig gældende for de javascripts der er brugt.
Sidens fontstørrelser er defneret med en fast pixelstørrelse. Brugere af internet explorer, har ikke mulighed for at gøre den større/mindre, hvis de ønsker det.
Flere steder, er der kun defineret en font. Hvis en bruger ikke har denne font installeret på sin maskine, kommer siden til at se temmelig sjov ud.
Musiken har du hørt om. Jeg er heller ikke tilhænger af det.
Der skal ikke kun være negativ kritik :) Siden er pæn og rigtig god til formålet.
Dato: 3/25/2006 12:40:46 AM Forfatter: Thomas JP Nu er der ingen andre, der har kommenteret den tekniske del af siden, så det tillader jeg mig at gøre her: Siden har mange kodefejl. Lige pt ser det fint ud i de mest brugte browsere, men du kan ikke være sikker på at det også gør det, når nye browsere kommer på markedet. Siden er lavet med tabeller istedet for CSS opbygning. For det første, bliver koden meget tungere(tager længere tid at hente) og rodet. For det andet, kan folk med skærmlæsere (blinde - folk med nedsat syn) ikke følge siden rigtigt. Der er brugt lidt CSS på siden. Det er dog inkluderet i selve koden og ikke lagt i en ekstern fil. Det har den bagdel, at CSS skal loades hver gang folk skifter side. Det samme gør sig gældende for de javascripts der er brugt. Sidens fontstørrelser er defneret med en fast pixelstørrelse. Brugere af internet explorer, har ikke mulighed for at gøre den større/mindre, hvis de ønsker det. Flere steder, er der kun defineret en font. Hvis en bruger ikke har denne font installeret på sin maskine, kommer siden til at se temmelig sjov ud. Musiken har du hørt om. Jeg er heller ikke tilhænger af det. Der skal ikke kun være negativ kritik :) Siden er pæn og rigtig god til formålet.
Hej thomas,
WOW siger jeg bare.. Du kan vist dig kram..
jeg forstår jo ikke meget af det.. men jeg ville MEGET gerne have, hvis du kunne skrive, hvordan min web-mand kan ændre disse ting eller lave det om/gøre det bedre... Pleaseeee
Tak
Du bliver æresgæst til festerne.. he he