Min webmaster er lige ved at afslutte min hjemmeside (På tyrkisk). Jeg vil gerne høre jeres mening? Her er to links. Det første er det oprindelige. Det andet er en flash effekt han arbejder på.
Jeg har valgt at fastansætte webmasteren, da han er dygtig og billig :-) Så nogle af de professionelle, der kan fortælle mig, hvad man kan sælge sådan en side, som denne, hvis der skulle være plads til at arbejde med eksterne opgaver?
Siden indeholder:
- Newsletter funktion
- Galleri
- Medlemsdatabase
- Spørgeskema med statistik i admin
mvh
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Min webmaster er lige ved at afslutte min hjemmeside (På tyrkisk). Jeg vil gerne høre jeres mening? Her er to links. Det første er det oprindelige. Det andet er en flash effekt han arbejder på.
Jeg har valgt at fastansætte webmasteren, da han er dygtig og billig :-) Så nogle af de professionelle, der kan fortælle mig, hvad man kan sælge sådan en side, som denne, hvis der skulle være plads til at arbejde med eksterne opgaver?
Siden indeholder:
- Newsletter funktion
- Galleri
- Medlemsdatabase
- Spørgeskema med statistik i admin
mvh
Topnice design - den er indbydende - og flot!
Hvad handler siten om.. jeg kan ikke læse så forfærdeligt meget tyrkisk!
Lasse
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Dato: 3/14/2006 2:59:11 PM Forfatter: Lasse Burholt [QUOTE]Dato: 3/14/2006 1:48:44 PM Forfatter:William Atak
Topnice design - den er indbydende - og flot!
Hvad handler siten om.. jeg kan ikke læse så forfærdeligt meget tyrkisk!
Lasse
Hej Lasse,
Mange tak :-)
Det er et site der skal markedsføre bylivet i Istanbul, sende nyhedsbreve ud til medlemmerne på sitet om hvor der er gang i den.. og gå-i-byen billeder..
mvh
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Dato: 3/14/2006 4:10:36 PM Forfatter: walied fed hjemmeside. hvad hedder designeren og hvordan kan man få fat på ham?
Som jeg skrev.. så har jeg ansat ham.. Så du kan få fat i ham igennem mig.. skal du have lavet en hjemmeside? Men der er ikke plads til at lave noget den næste måneds tid, da der udelukkende skal arbejdes på vore egne projekter.
mvh
Nu ved jeg intet om det tyrkiske marked og hvad forbrugeren er vant til, men den musik får mig til at lukke for siden asap for jeg kan ikke finde en sluk knap.
Ellers er det rigtig flot! Der er måske ikke så meget plads til tekst, men det er jo heller ikke helt det, det drejer sig om
Synes det virker super godt med animationen i toppen i stedet for et almindeligt billede... Det er den der diskoteks-spirit, som skal få folk til at gå i byen i Istanbul... Det synes jeg virker rigtig godt...
Musikken fanger folk... Den fungerer godt som en slags appetitvækker... Men den skal helst ikke genstarte, hver gang man går ind på noget nyt... den bliver meget irriterende i længden... måske et nyt musik stykke til hver kategori... Bare et bud...
Må også indrømme at logoet er blevet bedre... Tror også det bliver godt med et galleri...