Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indkøbsrejse til Norge

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 13. Aug 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er ikke sikker på hvad du mener med "hvis du du beskrev det var bogfringen af det" ? 

Men jeg synes egentlig jeg beskriver ret tydeligt i min allerførste post, hvad det er jeg ønsker hjælp til.

Det var 100% forretning. 

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har købt for 10000 og trækker 10000 fra for transport , bliver det ikke godkendt hos skat.

Du skal også bevise, at du ikke har gjort noget privat i Norge, hvis du trækker det hele.

Du skulle bevise , at det var nødvendig at bruge alle dagene til erhverv der. osv.

Det vil også sikker blive spurgt, om du har familie i Norge.

Tilmeldt 13. Aug 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Jeg har hverken købt for 10000 kr eller brugt 10000 kr på transport.
Det handler om at primært skulle hente 1 vare som sælger ikke ville sende med posten, og det var faktisk ikke synderligt meget dyrere at flyve op og hente den end at få den sendt med fragtfirma. I samme omgang tog jeg rundt i en række andre butikker og købte diverse andre ting med hjem, når nu jeg var deroppe. 

Som skrevet var jeg der ikke i flere dage, det var ud og hjem samme dag. Jeg har ingen familie i Norge og havde absolut ingen anden ærinde end forretning. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

John1234:
Nu går mit spørgsmål ikke lige på import af varer fra Norge,

Du må da meget undskylde at jeg forsøger at hjælpe dig, for det tyder på at du ikke kender reglerne vedr. import af vare fra 3. lande.  Det kan blive en dyr fornøjelse ikke at overholde reglerne. 

Tilmeldt 22. May 22
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må også bevise at du ikke har gjort noe privat i Norge hvis du drar det hele. https://get-mobdrovip.com

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)