Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Offentlige IT udbud?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Apr 22
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino,

Jeg er helt ny til offentlige udbud og vil gerne forstå ”gamet”.

Det er især udbud indenfor udvikling af hjemmesider og online services der er interessant.

Jeg vil gerne forstå hvordan det foregår, hvor meget energi man skal lægge i udbud, om man også kan være en mindre leverandør - og hvordan udbuds-prissætning foregår. Skal man sætte den realistiske pris eller er gamet at man underbyder?

Eventuelt nogen der har 15 min til en snak om dette per telefon?

Dbh. Patrick
Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Hr udbud:
Hej Amino,

Jeg er helt ny til offentlige udbud og vil gerne forstå ”gamet”.

Det er især udbud indenfor udvikling af hjemmesider og online services der er interessant.

Jeg vil gerne forstå hvordan det foregår, hvor meget energi man skal lægge i udbud, om man også kan være en mindre leverandør - og hvordan udbuds-prissætning foregår. Skal man sætte den realistiske pris eller er gamet at man underbyder?

Eventuelt nogen der har 15 min til en snak om dette per telefon?

Dbh. Patrick

Hvis du ikke har nogen erfaring med offentlige udbud, og du heller ikke har en kapital på adskillige millioner, så glem det. Det er mit korte råd. Det er en svær branche med høj risiko, og du kan hurtigt tabe adskillige millioner på et projekt der kører i hegnet. 

Tilmeldt 4. Apr 22
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg har kapitalen og vi ligger inde med erfaringen indenfor udvikling og projektstyring. Men jeg kunne godt tænke mig at forstå konkret omkring hvilke ricici der er specifikt ved udbud og hvordan man minimere disse osv.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)