Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Faktura og rykke for betaling

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 22
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Et godt tip søges til at finde et firma ( der erfarings mæssigt er godt ) ,
der kan hjælpe med at skrive / sende Faktura , og sørge for rykkere til misligeholdt betaling
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Normalt vil man da selv lave fakturaerne i sit regnskabsprogram f.eks E-conomic.  Hvorfor vil du have et eksternt firma til det? 

Fra Rødovre
Tilmeldt 24. May 16
Indlæg ialt: 67
Fra  Starsø Bogføring ApS Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens

Der findes flere virksomheder som gør sig i rykkere, inkasso etc. Dog kender jeg ikke nogle som tager sig af selve faktureringsdelen, udover din bogholder eventuelt?

Jeg er selv bogholder og laver også faktura for mine kunder, som jeg selvfølgelig sørger for at følge op på hver uge, for at afstemme indbetalinger og om der er nogle der lige skal have en venlig påmindelse :)


Søger du et decideret firma der kun tager sig af dine kunder eller er den en generel bogholder som har godt styr på det hele? :)

Rigtig god påske.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan på ingen måde anbefale at få et firma til at stå for faktura da de så også vil have en betaling for det.. 

den del vil jeg klar anbefale dig at gør selv, og her efter får et firma til inkasso del.. 

Fra Albertslund
Tilmeldt 19. Apr 22
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Heysan

Jeg vil foreslå du kigger på diverse bogholdere, der er nogle som er meget lokale og som kan hjælpe med langt det meste til en meget overskuelig pris :-).

Sørg for de bruger Dinero eller E-conomic, så du altid kan følge med, og så du overholder loven i 2023 :)

//Mathias
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)