Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sende pakker fra Tyskland til resten af EU?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 18
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi sender efterhånden en god sjat pakker til EU-lande fra DK. Tyskland, Frankrig, Holland og Sverige, Især de 3 første tænker jeg umilddelbart kunne sendes langt billigere fra Tyskland - fremfor DK. Den samlede pakkemængde er nok 10.000 i år. Vi ligger tæt på grænsen til Tyskland og kan uden problemer få alle vores pakker sendt til en tysk afhenteradresse.

Vi har af flere omgang forsøgt at kontakte GLS i Tyskland, men de svarer aldrig retur. Vi ved heller ikke, om der er andre fragtfirmaer, der måske er lige så skarpe på prisen (eller skarpere/bedre) end GLS i disse lande.

Er der nogle, der har et setup á la dette, eller lager i Tyskland, og kender lidt til priserne/fragtfirmaerne, som kan byde ind? Alt info er kærkommen. :)

Pft.

RoomForMore.dk | Boligindretning, plakater, knager, spejle, borde, stole, tæpper, puder - kort sagt alt til boligindretningen | RoomForMore.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Med 10.000 pakker årligt burde du kunne få nogle  ret attraktive priser i Danmark.  så hvorfor ikke gøre det frem for at bøvle med Tyskland?   Decideret lager i Tyskland vil kræve du opretter tysk firma. 

Tilmeldt 29. Jul 18
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har gode prisaftaler i DK, ja. Vi skal ikke have lager i Tyskland, Nej. Det er ikke bøvlet for os - men kan derimod potentient give et stor besparelse på fragtregningen.

Vi tænker at man kan sende pakker billigere fra DE > DE end fra DK > DE. Vi kan få vores pakker transporteret fra DK > DE, hvor de kan afhentes på en afhenteradresse.

Derfor spørger vi til nogle, der evt. kører samme setup og har erfaringer heromkring.

Pft.

RoomForMore.dk | Boligindretning, plakater, knager, spejle, borde, stole, tæpper, puder - kort sagt alt til boligindretningen | RoomForMore.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

RoomForMore.dk:
men kan derimod potentient give et stor besparelse på fragtregningen.

Det lyder ikke som om du har undersøgt det danske marked godt nok mht. priser  - hvad giver du nu for en pakke til Tyskland? hvad vil samme pakke koste sendt fra Tyskland? 

Tilmeldt 29. Jul 18
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt andet lige, så vil en pakke indenigs i Tyskland da være billigere end at sende pakken fra DK. Ellers vil jeg da blive meget overrasket.

Vi giver 60 kr. for at sende en pakke til Tyskland. Vi giver 29 for at sende en pakke indenrigs i DK.

Jeg ved ikke hvad en pakke indenrigspakke i Tyskland koster. Det er det jeg eftersøger.

RoomForMore.dk | Boligindretning, plakater, knager, spejle, borde, stole, tæpper, puder - kort sagt alt til boligindretningen | RoomForMore.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

RoomForMore.dk:
Vi giver 60 kr. for at sende en pakke til Tyskland.

Om prisen er godt er svært at sige.uden at kende vægt og volumen.

Var jeg dig ville jeg nok i første omgang snakke med nogle danske speditører, for at høre hvad de kan tilbyde, nogle vil måske med fordel tilbyde bulksplit til de forskellige lande.

Prøv følgende:

DHL   https://www.dhl.com/dk-da/home/logistiklosninger.html

Evt. DHL Express  

UPS https://www.ups.com/dk/da/services/mid-large-business.page?  

DSV   https://www.dsv.com/da-dk/loesninger/transport/dsv-xpress-kurer/dsv-xpress-economy  

Linklogistics   tal med en key account manager

POST NORD  ( spørg om bulksplit) 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)