Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med kurer.eu / SpeedEx courier

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Mar 22
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg skriver da jeg er en helt nyopstartet webshop, som overvejer at bruge en tredjeparts løsning til at fragte varer fra Kina til Danmark.

Er der nogen som har erfaringer med kurer.eu, eller kender nogle gode og pålidelige kurer med konkurrencedygtige priser?

På forhånd tak.
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael147:
kurer.eu

Aldrig hørt om dem.   

Hvorfor er det du vil have et dansk kurerfirma til at hjemtage dine vare ?  Dine leverandører i Kina burde have nogle prismæssigt ok kureraftaler. 

Tilmeldt 31. Mar 22
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er usikker på hvor vidt jeg ender i problemer når jeg fragter gennem alibaba. Har hørt om at varerne ikke altid bliver sendt helt hjem til en osv, og andre faktorer jeg ikke har styr på eftersom jeg ikke har prøvet dette før.
Fragtpriserne hos denne virksomhed så umiddelbart gode ud, næsten for gode til at være sande i forhold til fly transport. (billigere end de alibaba producenter jeg har skrevet med, både med fly og skibstransport)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vigtigt at du skelner mellem almindeligt luftfragt og kurer service. Er der tale om luftfragt er det vigtigt at vide hvad er inkluderet i prisen, er f.eks olietillæg, indfortoldning og transport til din dør inkluderet i prisen?  

Generelt lyder det meget mærkeligt at et lille ukendt firma, skulle kunne tilbyde nogle konkurancesdygtige priser. 

Tilmeldt 31. Mar 22
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette svarede de mig for en carton/palle på 63 kg levering fra Kina.

Vi kan f.eks. tilbyde følgende løsning:
Afhentning alle hverdage
Levering fra dør til dør
Leveringstid: ca 2-3 hverdage

Basis: 1 pakke 58x39x33cm / 63kg

Pris: 3995,- DKK, momsfri
Inkl. fortoldning
Excl evt. forsikring


Hvad tænker du? Ved ikke om dette er en standard fragtpris på alibaba men føler hvert fald at hvis vi kom så langt ned var det søfragt med 40-50 dages levering. Kan også være jeg bare ikke har fundet nogle gode forhandlere selvom jeg føler at have skrevet til forholdsvis mange forskelige.

Mange tak for dine hurtige svar forresten.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)