Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunder kommer i utide

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Haslev
Tilmeldt 7. Oct 14
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 14:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har en mindre produktionsvirksomhed som jeg driver ved siden af mit studie. Det betyder at jeg ikke er på virksomhedsadressen hverken fast eller nødvendigvis alle ugens dage.

På min dertilhørende hjemmeside står der klart og tydeligt at vi kun har åbent efter aftale, og det samme skriver jeg til alle der henvender sig til mig. Desværre synes jeg ikke at have den mulighed inde på google, og dertil kommer der af og til kunder som kører ned på adressen (ved google søgninger) uden jeg er der eller har mulighed for at de kan få hjælp.

Det er ærgerligt at skulle sende sine kunder hjem igen og en samtale jeg ikke ønsker at have med kunderne da det ikke gør noget godt for forretningen.

Har i en løsning til dette problem når man stadig gerne vil være til at finde på google

Mvh Mads

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 20:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sætte åbningstider på Google - du burde kunne skrive ‘åbent efter aftale’

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Haslev
Tilmeldt 7. Oct 14
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 21:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kirsten,

Tak for dit svar, jeg vil prøve at lede videre efter funktionen :)

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 10:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det kender jeg rigtig godt. Jeg har et skilt på døren, hvor der står tydeligt, at der kun er mulighed for henvendelse efter aftalen. Det resulterede i en dårlig anmeldelse på Google af en der bare kørte forbi.

Nu har jeg firmaadresse på min privatadresse, og jeg er stort set altid hjemme. Det har også ad flere omgange resulteret i, at folk kommer i weekenden, hvor jeg altså ikke arbejder: i december sidste år var jeg i gang med julepynten udenfor, sammen med mine børn, en lørdag formiddag. En kunde kom forbi, og begyndte at snakke om et IT-problem. Jeg sagde venligt men bestemt, at jeg har fri og at jeg er i gang at sætte julepynten op med børnene. "Jamen jeg har ringet til dit nummer, men fik at vide at du var lukket, derfor kørte jeg bare forbi. Men nu hvor jeg har dig ... " og fortsætte i samme rille om hans problem med computeren. Jeg forblev meget rolig, men nægtede kategorisk at hjælpe ham. Min kone var mindre tålmodig, og sendte ham i skarpe vendinger væk fra vores matrikel. Og jeg er enig med min kone: jeg burde have gjort det samme. Måske er jeg for blødsøden.

Ovenstående fortæller, at selv hvis folk ved at man kun kan besøge virksomheden efter aftale, så vil der altid være folk der tænker: "Jeg prøver lykken". Måske er det bare noget, man skal leve med.

Albert

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)