Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt produkt , 4 år gennemsøgning af markedet , faglig uddannelse , måske en guldmine!!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Mar 22
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminoer

Jeg præsenterer mig selv som firemand, da jeg er uddannet i faget som brandmand. Jeg har dog ikke arbejdet i faget og har ikke gjort det i mange år, men jeg har haft stor succes med køb/salg af større varerpartier som gav udemærket i profit.

Så der er en lille iværksætter gemt i mig.

Men i forhold til folk herinde, er jeg nok det man ville kalde en rookie med røven bar!

Så den første Brandslukningskugle for 4 år siden og har siden holdt nøje øje med forskningen omkring, at gøre denne her kugle mere effektiv og jeg vil mene de har ramt den nu.

Brandslukkerkugle:

Funktion: Kastes i ilden, pejs eller installeres ved brandfarlige positioner.
I tilfælde af brand aktiveres ildslukkerbolden automatisk med hurtig respons.
Når den kastes ind i ild, vil den eksplodere og lave enorm støj for at fange alles opmærksomhed i nærheden.
Du behøver ikke længere selv, at være tæt på brandstedet for at slukke ilden.
Lavet af totalt uskadeligt materiale for miljøet og er sikker for brugerne.

Bliver bolden berørt i 3-5 sekunder af en flamme, der når 70 grader C, vil bolden automatisk slukke ilden effektivt og hurtigt.

Let vægt kun 0,5/1,3 kg, form som en bold. Meget brugervenlig.

Specifikationer: Form: Bold Type Diameter: Ca. 0,5 kg: 10,5 cm / 4,13 tommer, 1,3 kg: 15 cm / 5,9 tommer Instruktion:

Fast position med automatisk brandføler og/eller smides i branden.

Ikke miljøskadeligt tørt pulver.

Gyldighed: 5 år r
Reaktionstid: 3-5 sekunder
Effektivt slukningsareal: 0,5 kg: 1 kubikmeter, 1,3 kg: 3 kubikmeter
Pakke Inkluderet: 1 x ildslukkerkugle 2 x skrue 2 x vægstik1 x vægmonteringsbeslag
Ildslukkerkuglen er CE certificeret.


Jeg vil være ærlig og sige, at jeg nok har lavet lidt for mange opslag på Facebook.
MEN det gav 5 salg x 600kr. 2stk på sjælland. 3stk i Nordjylland. Altså 3000kr
Mange forespurgte "link til webshop”, "hvad hedder dit firma”, “leveringstid" osv.

Har også slået det op i en campinggruppe i Sønderjylland. Her gik opslaget fuldstændigt amok.
I selve opslaget var der en demonstration på 20 sekunder, som beviser at kuglen virker og et billede af hvordan kuglen ser ud når den installeret.

Én skrev f.eks “meld dig til løvens hule”. Det gik amok så nu er jeg sikker på, at jeg har et guld produkt fucking god aftale ifht. til shipping / tid / mængde.

Har tænkt mig at demonstrere selve ildslukningskuglen på mig selv for at vise folk, at den leverer varen.

Men vil meget gerne gøre det her til mere end et par opslag på Facebook. Så hvad gør jeg herfra?

Åbne en webshop?
Lave 100000 fucking flyers og uddele dem i postkasser?

Selve produktet har ce certificate.
Og samtlige godkendelser , certifikater

Rend mig i røven, det virker!

Jeg ved at i nogle lande, bliver solgt fra større supermarkeder (svarende til Coop herhjemme)
Også i Holland sælges brandslukningskuglen en del forretninger.

Er der nogle Aminoer der måske kunne finde dette interesant og pege mig i den rigtige retning eller modtage den feedback jeg har fået allerede på selve produktet ?

Jeg er meget passioneret omkring dette projekt og er sikker på at det kan blive epic.

Så hvad gør jeg herfra?
Tak for hjælpen!
Fra København
Tilmeldt 20. Mar 23
Indlæg ialt: 25
Fra  Digi-Tal ApS Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fireman,

Kom du nogensinde videre med produktet? Ellers står jeg gerne klar til sparring på opstart.

De bedste hilsner
Morten
Digi-Tal ApS
[Signaturlink udenfor signatur fjernet af moderator]

Digi-Tal er en bæredygtig, digital revisor- og bogholderløsning for små og mellemstore virksomheder. Vi effektiviserer arbejde og minimerer fejl. Besøg os på www.digi-tal.dk!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)