Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt produkt , 4 år gennemsøgning af markedet , faglig uddannelse , måske en guldmine!!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Mar 22
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminoer

Jeg præsenterer mig selv som firemand, da jeg er uddannet i faget som brandmand. Jeg har dog ikke arbejdet i faget og har ikke gjort det i mange år, men jeg har haft stor succes med køb/salg af større varerpartier som gav udemærket i profit.

Så der er en lille iværksætter gemt i mig.

Men i forhold til folk herinde, er jeg nok det man ville kalde en rookie med røven bar!

Så den første Brandslukningskugle for 4 år siden og har siden holdt nøje øje med forskningen omkring, at gøre denne her kugle mere effektiv og jeg vil mene de har ramt den nu.

Brandslukkerkugle:

Funktion: Kastes i ilden, pejs eller installeres ved brandfarlige positioner.
I tilfælde af brand aktiveres ildslukkerbolden automatisk med hurtig respons.
Når den kastes ind i ild, vil den eksplodere og lave enorm støj for at fange alles opmærksomhed i nærheden.
Du behøver ikke længere selv, at være tæt på brandstedet for at slukke ilden.
Lavet af totalt uskadeligt materiale for miljøet og er sikker for brugerne.

Bliver bolden berørt i 3-5 sekunder af en flamme, der når 70 grader C, vil bolden automatisk slukke ilden effektivt og hurtigt.

Let vægt kun 0,5/1,3 kg, form som en bold. Meget brugervenlig.

Specifikationer: Form: Bold Type Diameter: Ca. 0,5 kg: 10,5 cm / 4,13 tommer, 1,3 kg: 15 cm / 5,9 tommer Instruktion:

Fast position med automatisk brandføler og/eller smides i branden.

Ikke miljøskadeligt tørt pulver.

Gyldighed: 5 år r
Reaktionstid: 3-5 sekunder
Effektivt slukningsareal: 0,5 kg: 1 kubikmeter, 1,3 kg: 3 kubikmeter
Pakke Inkluderet: 1 x ildslukkerkugle 2 x skrue 2 x vægstik1 x vægmonteringsbeslag
Ildslukkerkuglen er CE certificeret.