Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selvangivelse Skat - rubrik 151 og 151A , 152 og 984

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Mar 22
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, Nogen som kan forklare, hvordan rubrikkerne hænger sammen. Roder efter, hvor man noterer udtaget overskud fra tidligere år til "restbeskatning". Pft, A
Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke svare på dit spørgsmål. Men jeg er lidt nysgerrig: er du den person, jeg tror du er?

Hvis du genkender mit navn som ham, der har hjulpet med jeres IT i mange år nu, så er du nok den jeg tror du er.

Tilmeldt 22. Mar 22
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Albert - nope... kender ikke dig. Hehe. Er selv gift med en IT-nørd ;)

Men kunne være fedt at få svar, for er ved at gå berserk over det kære skattevæsen ;)

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah ok.
Jeg har nemlig en kunde, hvis fornavn starter med AL og efternavn med PIER.

Hendes mand er dog definitely ikke en IT-nørd :)

Men eh... lad være med at gå berserk over Skattefar, han er det ikke værd. Og det løser heller ikke dig noget. Tror du skal være lidt mere tålmodig, for der er i hvert fald Jørgen Kirkegaard og John Hannover herinde der sandsynligvis kan svare.

Albert

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Albert van Harten:
Tror du skal være lidt mere tålmodig, for der er i hvert fald Jørgen Kirkegaard og John Hannover herinde der sandsynligvis kan svare.

jeg tør absolut ikke - for hæverækkefølgen i VSO - som jeg udgår fra ligger bag spørgsmålet, er så komplekst at for at være sikker ville man skulle kende regnskabet og faktisk fra stiftelse og frem - Først da tror jeg nogen med fornuft tør svare på rubriksfordelingen - desværre. Jeg ville gå til en VSO regnskabsperson eller revisor - fejl i de rubrikker, som kan rettes flere år bagud siden, er noget jeg frygter for

Bare til 151 sklnes mellem overført før 2016 eller efter osv    Selve indholdet af hver rubrik kan jo google som ex 151a Skat.dk: Rubrik 151A - Hævet opsparet overskud inkl. 22% virksomhedsskat 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 22. Mar 22
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hurtigt svar Smile Jeg har blot brug for hvordan de enkelte felter hænger sammen osv. Men måske jeg må få revisorhjælp. faktisk årsagen til, at jeg overhovedet er havnet i den "klemme" Sad Har søgt højt og lavt for at finde eksempler på, hvordan de hænger sammen og udfyldes, for at gøre det korrekt. Desværre endnu ikke lykkes Wink

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)