Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

emballage til forsendelse af store originale kunstværker

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Feb 22
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino,

kan i pege mig i retning af emballageløsninger til større emner 70x100 + 120x120cm

jeg har fundet et enkelt sted der kan specialproducere ex. 70x100 som omslag men synes prisen virker høj.

Er der virkelig ingen standardløsninger tilgængelige på det danske marked til at sende større emner der kræver en kraftig emballage?


Det virker lidt "klippe-klistre" agtigt at sende værker i emballage sammensæt af flere forskellige emner

Jeg ved større virksomheder som ex. Desenio jo afsender i tilpasset emballage - så det noget i denne stil jeg søger om muligt


skal gerne kunne aftages i små oplag


tak for jeres tid

mvh

Henrik

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

henriklarsenkirkeby:
jeg har fundet et enkelt sted der kan specialproducere ex.

Hvis det er bølgepap du taler om,er der mange producenter på markedet. 

Generelt bør du nok være lidt mere specifik med hvad det er du søger, før vi kan hjælpe dig.

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 550
Fra  HD Trading Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Vi har længe i samarbejde med en kunde produceret papkasser (emballage) til billedrammer / glas rammer.

Du efterspørger små oplag, hvad mener du med små oplag.

Udfordringer er at emballage i den størrelse skal som oftest sendes fra vores lager på palle, og en palle koster det den koster uanset om den er ½ eller helt fyldt op.

Hvis du har interesse er du velkommen til at kontakte mig, så laver vi et uforpligtende tilbud.

info@boblekonvolut.dk

mvh

Hilbert

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)