Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af håndværkerfirma. Varevogn/bil med træk??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Feb 22
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle Aminoer,

Jeg er tømrer og har længe gerne ville starte egen virksomhed op.

I starten tænkte jeg at det bare skal være i weekenderne, altså deltid. Jeg har kunder og værktøj.

Mit største problem er transport af værktøj og materialer.

Hvordan fungerer det hvis jeg køber en gulplade bil (stationcar med stor trailer eller varevogn), med afgifter og beskatninger og alt det halløj? Er der noget jeg kan få fradrag for, eller andet jeg kan gøre så det ikke koster mig en masse. Det er jo vanvittige priser efterhånden for dieselkørsel.

Leder efter den billigste løsning da jeg kun skal bruge bilen erhvervsmæssigt et par gange om ugen, bruger egen bil til privatkørsel.
Jeg har en del større projekter jeg har sagt nej til, fordi det kræver en bil der kan trække lidt større læs.. :(

Jeg har prøvet at gøre mig klog vha. google. Men kan ikke finde svar. Og det virker så dyrt i afgifter at jeg mister lysten til min drøm.

Håber der er nogen herinde der har forstand på det, som kan hjælpe mig videre.

Beklager på forhånd hvis jeg ikke har stillet mit spørgsmål særlig klart. I er velkommen til at spørge nærmere ind til hvad mit behov er.

Ser meget frem til nogle idéer til hvordan jeg kan komme videre med min drøm!

Mvh
Hr. B



Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 26. Feb 22
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for svar.