Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger samarbejdspartner

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger en samarbejdspartner til en forholdsvis nystartet webshop okt 21.

Har behov for en der kan alt det tekniske woocomerce, nyhedsbreve- markedsføring.

Jeg kan oprette og vedligeholde varer - sende lev varer-yde fantastisk kundeservice have dialog med kunderne.

vi deler salget- overskuddet og samarbejder på ligefod.

webshoppen handler med et stort anerkendt Brand hvor der er adgang til hele deres sortiment.

kun seriøse henvendelser

besvarer gerne uddybende spørgsmål 

motto;

kommer længst med ærlighed

vh

Carina 

Tilmeldt 22. Feb 22
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Carina

Jeg sidder selv som administrerende direktør for et markedsføringsbureau ved navn Innomotion ApS

Vi er nyopstartet, og har blod på tanden efter at komme godt i gang med opgaver, fra content creation, onlinemarkedsføring, webshop og meget mere.

Hvis du er interesseret i at lave et samarbejde med os, så vil jeg meget gerne høre mere omkring din idé.

Vi har intet problem med at være på lige fod, og arbejde for en procent del af virkosmheden i stedet for at få en løn for vores arbejde.

Hvis du vil høre mere eller er interesseret, så skriv endelig til mig herinde.

Mvh Esben (CEO Innomotion ApS)
Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carina

Du skriver "samarbejdspartner" - hvilket jeg tolker som en virksomhed, du vil samarbejde tæt sammen med. Men du skriver også "vi deler salget- overskuddet og samarbejder på ligefod". Det tolker jeg som at du vil have en partner, en medejer i virksomheden.

Jeg vil ikke udelukke at det er noget for mig. Jeg har de kompentencer, du efterlyser - i hvert fald sammen med min samarbejdspartner (ikke partner!) Jens Gammelgaard fra Kozmonaut i Esbjerg. Men for at være business partner eller medejer skal der lidt mere kød på.

Du er velkommen til at ringe til mig på 70200930 eller sende mig en mail på albert@computernoerden.dk - for at se hvad vi kan betyde for hinanden.

Jeg ser frem til at høre fra dig!

Albert

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)