Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis Erhvervs Konto til Virksomheds NemKonto?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg vil lige høre vis nogen kender en gratis erhvervs konto men kan brug til tilknyt en virksomheds NemKonto til?

Jeg har modtage 50DKK tilbage fra skat og har ikke lyst til betal mellem 3-4000 kr til opret et erhvervs konto kun til modtage penge tilbage fra skat. (Det er lidt sygt men skal betal for at modtage penge tilbage fra den dansk myndighed. Det er et løv krav at har et virksomheds nemkonto men du kan ikke for en NemKonto uden en Erhvervs Konto???)

Jeg har omkring 10-15 transaktioner om måneder...

Det må være en bilig løsning til at for opratet et Virksomheds Nemkonto?

Håber nogen kan hjælpe!

På forhånd tak!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

den kan du søge i søge funktionen og den er oppe i masser af facebook grupper og det klare svar er, at der ikke findes EN dansk bank der er gratis for alle der ønsker erhvervskonto. du kan evt ansøge revolut - som kan blive nemKonto men jeg ved ikke, om moms føres retur - da et jo er en udenlandsk konto, hvorved skat får gebyr for at tilbageføre, og det mener jeg ikke de så gør

Du får det lettest normalt billigst i egen bank  -Lunar koster 2400 kr om året som en anden mulighed

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Tak for svaret!

Jeg har talt med NemKonto og men kan godt brug en udlandst bank til virksomheds nemkonto, det skal bar nogle ekstra papier arbejde til for den godkendt. :)

https://www.nemkonto.dk/Virksomhed/NemKonto-for-virksomheder.aspx

Jeg prøver Revolut!

Tak for hjælpen! :)

 

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan også se at det er nogen som tilbud det som et service...

https://selskabsbasen.dk/index.php/abning-af-erhvervskonto/

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

myatix:

Hej John,

Tak for svaret!

Jeg har talt med NemKonto og men kan godt brug en udlandst bank til virksomheds nemkonto, det skal bar nogle ekstra papier arbejde til for den godkendt. :)

https://www.nemkonto.dk/Virksomhed/NemKonto-for-virksomheder.aspx

Jeg prøver Revolut!

Tak for hjælpen! :)

 

det kan du sagtens ja - spørgsmålet var om skat betaler moms tilbage til udenlandsk konto og da den - revolut osv jo er det - så mener jeg ikke skat betaler tilbage, da de jo får gebyr og dermed en omkostning de ikke vil have - det er jo samme som kunder generelt - de vil ofte ikke betale et dansk firma til en konto de før gebyr ud af hver gang - det har bare ikke med Nemkonto at gøre

Ja der er nogen der tilbyder hjælp - det jeg har set har været enten netop Revolut / N26 osv - og så betaler man ekstra for den "hjælp" for noget man let gør selv

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 28. Dec 18
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens modtage moms og andre skattebetalinger til en Revolut konto. Det kender jeg flere der gør. Jeg ud fra at det er det samme for andre udenlandske konti. Skat skal jo udbetale til firmaets NemKonto, og det er lovligt at have en udenlandsk NemKonto.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

AdamAftenbakke:

Du kan sagtens modtage moms og andre skattebetalinger til en Revolut konto. Det kender jeg flere der gør. Jeg ud fra at det er det samme for andre udenlandske konti. Skat skal jo udbetale til firmaets NemKonto, og det er lovligt at have en udenlandsk NemKonto.

du kan ha ret - jeg har bare set mindst 10 i facebook som IKKE kunne få udbetalt til en konto hvor skat skulle af med gebyr til udland -  Det har intet at gøre med at det er fuldt lovligt at have nemkonto i udenlandsk bank, men med at skat ikke må betale gebyrer ved tilbagebetaling af skat/oms - men er DU sikker - så gør trådstarter ud fra det blot - og det KAN være ret - har bare set mange sige modsat i praksis -men det kan være galt. Det betyder jo, at hvis skat skal returnere 50 r moms og det koster dem 50 kr i udlandsgebyr - så mangler de nu 50 kr i deres moms da det er kommet af med 100 kr - men er du sikker - er alt godt

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)