Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til udvikling/import af GPS tracker. Helt ny iværksætter:)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 22
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg har længe gået og tænkt på at ville starte en virksomhed. Jeg skal i den forbindelse bruge nogle små GPS-trackere (næsten som Apple’s AirTags).

Jeg vil derfor hører om nogle kender nogle steder i DK eller udlandet (eventuelt Kina) som har erfaring inden for sporing/gps til telefoner. GPS’erne skal være små og skal kunne sættes op med en fremtidig APP.

Håber i kan hjælpe med lidt viden. Jeg tager alt til mig. Om ikke andet, så om nogle har nogle gode steder/hjemmesider i enten DK eller udlandet, som kunne være behjælpelig med at udvikle sådanne elektronik. Eller sælger det på forhånd.

På forhånd tak;)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :

nielsen22:
Jeg skal i den forbindelse bruge nogle små GPS-trackere

Hvis man finder den rigtige så er der et kæmpe marked. Men sådan nogle som AirTags er afhængige af at der er en iPhone inden for rækkevidde. Hvis man skal have den bedste tracker så kræver det et simkort i den så den kan bruge mobilnettet og derfor ikke vil være afhængig af et netværk den kan komme på.

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Der er mange IT virksomheder i Polen og IT start ups i Polen. Så er sikker på, at det er muligt i Polen. Men det vil kræve en smule grave arbejde fra min side af inkl. høre mit netværk hernede ad. Send evt. mail til info@bizipolen.dk for mere info.

mvh. Søren

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Tilmeldt 8. Feb 22
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, tak for svar;).

Ja kan godt se, at simkort ville være den bedste mulighed. Men ved du eventuelt om en indførelse af simkort vil gøre GPS,en større/tykkere. Da mit ønske er at den skal være så lille som mulig. Eller om det er muligt at lave en tracker med stor rækkevidde som blandt andet Airtag har, hvilket konkurrenterne på markedet ikke har i lige så stor stil, af hvad jeg kan læse mig frem til.

Mvh Niklas
Tilmeldt 8. Feb 22
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Søren, Tak for svar.

Det lyder interessant. Jeg prøver lige at smide dig en mail, hvor jeg kan forklare produktet yderligere.

MVH Niklas
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

nielsen22:
Men ved du eventuelt om en indførelse af simkort vil gøre GPS,en større/tykkere

Min søn har et ur med simkort og en skærm og telefon. Hvis man kan skippe skærmen og højtalere så vil det sagtens kunne gøres mindre.

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niklas

Det er super og selvtak.

Mvh. Søren

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er batteritiden, og dermed batteriet der afgør størrelsen på trackeren. 
hvis der skal sendes position med korte intervaller, bruger det mere strøm. 
en tracker i dvaletilstand, som ikke sender noget kan holde strøm i lang tid. 
men de trackere som jeg forhandler, og som har en god kvalitet, er på størrelse med en tændstikæske. 
hvis den kan få strøm fra ekstern kilde er problemet løst. 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)