Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udsolgte varer i Woocommerce - hvordan får man dem i bunden?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 8. Feb 22
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!
Jeg ved gennem woocommerce kan man skjule varer når de bliver udsolgt - men hvordan får man dem bare rykket i bunden af varesiden, for umiddelbart skal kunderne stadig kunne se varerne, men de skal bare ikke være fremhævet som en af de første.
Tak på forhånd!
Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tror jeg min makker, Jens Gammelgaard fra Kozmonaut i Esbjerg kan svare på. For et halvt år siden havde vi en kunde med eksakt det samme spørgsmål, og så vidt jeg ved fik Jens ordnet det.
Ring til ham på 51631732.

Albert (ikke forbundet til Jens' virksomhed, jeg har min egen).

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er Shopify, Nicolai, spørgsmålet handler om WooCommerce :)

Fra Danmark
Tilmeldt 11. Jan 18
Indlæg ialt: 19
Fra  SimpleCo Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Smid denne kode i din functions.php (du skal dog have et child theme installeret)

// UDSOLGTE PRODUKTER NEDERST
add_filter('posts_clauses', 'order_by_stock_status');
function order_by_stock_status($posts_clauses) {
global $wpdb;
// only change query on WooCommerce loops
if (is_woocommerce() && (is_shop() || is_product_category() || is_product_tag() || is_product_taxonomy())) {
$posts_clauses['join'] .= " INNER JOIN $wpdb->postmeta istockstatus ON ($wpdb->posts.ID = istockstatus.post_id) ";
$posts_clauses['orderby'] = " istockstatus.meta_value ASC, " . $posts_clauses['orderby'];
$posts_clauses['where'] = " AND istockstatus.meta_key = '_stock_status' AND istockstatus.meta_value <> '' " . $posts_clauses['where'];
}
return $posts_clauses;
}

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sikkert den rigtige løsning, men jeg vil stadigvæk anbefale at det er en professionel der gør det. Dette svarer lidt til, at du ringer til din bilmekaniker for at sige at motoren i din bil er fuldstændig braset sammen, og han siger: "Jeg sender dig lige en ny kæde, som du bare skal sætte ind i din motor, held og lykke".


Fra Danmark
Tilmeldt 11. Jan 18
Indlæg ialt: 19
Fra  SimpleCo Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er løsningen. Ja det er noget man skal have én udvikler eller kyndig til at gøre, hvis man ikke er vandt til at bevæge sig ind på temafilerne. 

I så fald kan jeg gøre det på 5-10min. Har lavet det på: Royalhairshop.dk

Tilmeldt 8. Feb 22
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har arbejdet i php før så er ok kyndig, og hjemmesiden har også et child theme, jeg har egentlig bare smidt koden ind i functions.php inde i wordpress, men synes ikke jeg ser en ændring, skal jeg gøre det i filen hos min hoast one.com?
Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Joacim Alexandar:
Det er løsningen

Jeg tror på dig - trækker det heller ikke i tvivl. Har bare ikke kontrolleret det.


Joacim Alexandar:
Ja det er noget man skal have én udvikler eller kyndig til at gøre, hvis man ikke er vandt til at bevæge sig ind på temafilerne. 

Det er det jeg mener :)

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

izabelbatho:
Jeg har arbejdet i php før så er ok kyndig, og hjemmesiden har også et child theme, jeg har egentlig bare smidt koden ind i functions.php inde i wordpress, men synes ikke jeg ser en ændring, skal jeg gøre det i filen hos min hoast one.com?

Hvis løsningen er den rigtige, så skulle den træde i kraft med det samme. Det er jo ikke PrestaShop hvor der skal rodes med cache på serveren. Men måske skal du rode med cache på klienten.
Der kan også være andre ting, der overruler denne ændring.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)