Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjemmeside

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 15:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:
Har du overvejet selv at lave hjemmesiden i WordPress? Herved kan du bruge dine penge på markedsføring i stedet for. 

Det samme kan man sige om fx en bil: det er meget billigere at selv at bygge en bil og vedligeholde den. Det kræver dog at man kan ... Har du læst åbningsbeskeden i denne tråd - også mellem linjerne?

Anders Christensen:
Det eneste du betaler med er din tid og i og med der er tale om en simpel side, ville jeg helt sikkert kaste mig ud i det :-)

Alt er nemt, hvis du bare ved hvordan.
Jeg har for nylig skiftet låsekasse i min badeværelsesdør. Det tog mig en sølle tre timer ... Jeg er nemlig ikke tømrer. Næste gang vil det tage mig en time, medmindre jeg venter 10 år med at gøre det.

Jeg har i mange år selv lavet mit regnskab. Ofte med hjælp af Google, og jeg har brugt gud ved hvor mange timer på det. Det gør jeg ikke længere. Jeg vil hellere gøre det, jeg er god til, og overlade det, der ikke er min spidskompetence til dem, der kan. At jeg selv skiftede nøglekassen i døren til mit badeværelse - tja, det er for at bevare husfreden :)

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 11:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Albert van Harten:
Det samme kan man sige om fx en bil: det er meget billigere at selv at bygge en bil og vedligeholde den. Det kræver dog at man kan ... Har du læst åbningsbeskeden i denne tråd - også mellem linjerne?

Jeg har haft hundredvis igennem på min hjemmeside, og rigtig mange af dem har aldrig lavet en hjemmeside før. De er alle endt ud med korrekt opsat hjemmeside i WordPress. At sammenligne det med at bygge sin egen bil giver ingen mening.