Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjemmeside

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 15:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:
Har du overvejet selv at lave hjemmesiden i WordPress? Herved kan du bruge dine penge på markedsføring i stedet for. 

Det samme kan man sige om fx en bil: det er meget billigere at selv at bygge en bil og vedligeholde den. Det kræver dog at man kan ... Har du læst åbningsbeskeden i denne tråd - også mellem linjerne?

Anders Christensen:
Det eneste du betaler med er din tid og i og med der er tale om en simpel side, ville jeg helt sikkert kaste mig ud i det :-)

Alt er nemt, hvis du bare ved hvordan.
Jeg har for nylig skiftet låsekasse i min badeværelsesdør. Det tog mig en sølle tre timer ... Jeg er nemlig ikke tømrer. Næste gang vil det tage mig en time, medmindre jeg venter 10 år med at gøre det.

Jeg har i mange år selv lavet mit regnskab. Ofte med hjælp af Google, og jeg har brugt gud ved hvor mange timer på det. Det gør jeg ikke længere. Jeg vil hellere gøre det, jeg er god til, og overlade det, der ikke er min spidskompetence til dem, der kan. At jeg selv skiftede nøglekassen i døren til mit badeværelse - tja, det er for at bevare husfreden :)

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 11:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Albert van Harten:
Det samme kan man sige om fx en bil: det er meget billigere at selv at bygge en bil og vedligeholde den. Det kræver dog at man kan ... Har du læst åbningsbeskeden i denne tråd - også mellem linjerne?

Jeg har haft hundredvis igennem på min hjemmeside, og rigtig mange af dem har aldrig lavet en hjemmeside før. De er alle endt ud med korrekt opsat hjemmeside i WordPress. At sammenligne det med at bygge sin egen bil giver ingen mening.

Ud over det, vil basis viden omkring hjemmesider spare en mange penge på sigt. Dette hænger bl.a. sammen med at der desværre findes en ret mange der tager overpris når det kommer til opsætning af hjemmesider og SEO - eller slet ikke levere det de lover.

Ud over dette vil de fleste gerne selv kunne opdatere og vedligeholde deres hjemmeside, så de ikke hele tiden skal have fat i deres webbureau. Det lærer man også ved selv at sætte hjemmesiden op.

I dag er det ganske let at sætte en hjemmeside op i WordPress - det kræver ingen teknisk viden og du skal ikke kunne kode. :-)

...og ja på sigt giver det mening at købe hjælp til f.eks. SEO - og med en basis viden om emnet køber man ikke katten i sækken.

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 16:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Jeg er ikke et sekund i tvivl om at du kan - men det var ikke det, du siger. Du skriver "Har du overvejet selv at lave hjemmesiden i WordPress? Herved kan du bruge dine penge på markedsføring i stedet for". Trådstarteren leder efter en der kan gøre det for ham, og du er sikkert et godt bud på det. Så er det det, du skal sige, ikke at han selv kan bygge sin egen hjemmeside. For det er nemlig lige præcist som at bygge sin egen bil. Tænk sig, hvis jeg går ind til en bilforhandler, og siger at jeg mangler en god familiebil, og han siger: "Har du overvejet selv at bygge din bil med nogle komponenter fra THansen eller Mekonomen?" Jeg ville gå skrigende bort (nå ja, i overført betydning da). I hvert fald ville jeg ikke købe min bil der.

Men jeg er helt enig i, at han er bedst tjent med en WordPress-hjemmeside, og at der er en del der tager overpris for dette. 

"I dag er det ganske let at sætte en hjemmeside op i WordPress - det kræver ingen teknisk viden og du skal ikke kunne kode. :-)"

Og der laver du en klassisk fejl: det er nemt for dig, det er nemt for mig men det er ikke nemt for hr. murermester Jeppesen, der er fantastisk god til at mure. En af grundstenene i en korrekt WordPressopsætning er at man har ordnet sin .htaccess - og det er volapyk for føromtalt murermester. Efter alt at dømme.

Mange mennesker kender ikke forskel mellem DK-Hostmaster og en udbyder. "Jamen jeg betaler hvert år kr. 50,00 til DK-Hostmaster, er det ikke min udbyder? Eller er det youSee?" er ikke et mærkeligt spørgsmål ...

Albert

Fra Harboøre
Tilmeldt 7. Feb 16
Indlæg ialt: 18
Fra  BilboDesigns Skrevet kl. 22:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej woodi,

En kammerat og jeg har tidligere hjulpet lige nøjagtig folk som tidligere har brændt fingrene på mange af de hurtige web hajer, som lige netop binder folk op på aftaler og mange andre tricky kontrakter.

Nu er vi begge siddende i Advicer i Herning Mediehus som har et stort web bureau. Jeg faldt lige over dette skriv i min mail og tænkte jeg ville smide en god gesture og tilbyde at du kan ringe til mig selvom jeg egentlig ikke laver salg og vi som regel ikke går udenom sælgerne, men jeg har stadig en stor interesse indenfor iværksætteri og den verden.

Du kan eventuelt ringe til mig, dog ikke garanteret jeg lige er til at fange, men så ringer jeg selvfølgelig tilbage.
Så hvis du er frisk på en snak, så ring endelig også lad os få en sludder omkring en hjemmeside, behov og nogle priser. 😉

Ellers super god vind.


Med venlig hilsen,
Casper Thomsen

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)