Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr. Eget Domæne

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Spørger nok utroligt dumt, men har købt domæne på simply, men når jeg så vil fjerne .wordpress.com så skriver den at domænet er optaget, inde i wordpress - Indstillinger.

Er der en der kan fortælle mig hvordan jeg kan få mit domæne til at stå alene?

Med Venlig Hilsen

Andreas

Tilmeldt 8. Feb 22
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Untitled C.:

Kære Aminoer


Spørger nok utroligt dumt, men har købt domæne på simply, men når jeg så vil fjerne .wordpress.com så skriver den at domænet er optaget, inde i wordpress - Indstillinger.


Er der en der kan fortælle mig hvordan jeg kan få mit domæne til at stå alene?


Med Venlig Hilsen


Andreas



Måske du kan skrive til support på Simply. Jeg kan ikke umiddelbart lige se hvad du mener. Men du har altså et registreret domæne på et webhotel på Simply - som du betaler og har aktiveret via dk-hostmaster?
Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja. Har det hele registreret og betalt. De siger bare at jeg skal følge Wordpress retningslinier.

Det virker også fint med Wordpress problemet er som sagt bare at den skriver mit domæne + wordpress.com og det er bare det jeg gerne vil have slettet, når jeg går ind og prøver at slette det under Indstillinger.

Fra Herning
Tilmeldt 26. Jul 20
Indlæg ialt: 1
Fra  Pasionel - Freelance grafik og marketing Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Andreas
Jeg tror at du har fået lavet dig et Wordpress.com site, det betyder at din hjemmeside ligger der, på deres server/webhotel. Det kan du ikke "bare" flytte ved at rette domænet til i indstillingerne. Du er nød til at få installeret wordpress på dit eget webhotel og domæne, flytte indhold/tema/plugin/indstillinger hertil. 

Mvh. René Jessen

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Jeg tilslutter mig René Jessens svar.
Men du spørger ikke dumt - højest uvidende.

Jeg tror at du gør klog i ikke at prøve selv. For selvom det ikke er raketvidenskab, er det ikke helt så nemt, hvis du ikke har den fornødne erfaring.
Og jeg gætter på, at du kan bruge din tid på bedre ting end at rode med noget, der kræver viden, som du ikke har.

Af samme grund at jeg ikke roder mig ind i oprettelse af kontrakter osv. - det har jeg ikke nok viden til.

Albert

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 609
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 609
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Albert van Harten:
Af samme grund at jeg ikke roder mig ind i oprettelse af kontrakter osv. - det har jeg ikke nok viden til.

I modsætning til kontrakter som ikke nødvendigvis kan ændres når der er skrevet under, er der vel ikke så meget der kan gå galt ved at rode med DNS til et domæne. Bevares, sitet kan være nede i et døgns tid, men ikke noget irreversibelt.

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt er nemt hvis du bare ved hvordan, Nicolai :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Albert van Harten:
Alt er nemt hvis du bare ved hvordan, Nicolai :)

Selv eksperter laver fejl :) Her kan jeg udemærket pege på mig selv :D

Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle

Tak for forsøget på at hjælpe. Det er første gang jeg prøver at lave tingene selv fra bunden, så selvfølgeligt vil der opstå nogle problemer, men fandt selv ud af det.

Havde ikke den rigtige pakke via Simply, så da jeg fik det og brugte 1 click, så var problemet løst.

Til gengæld har jeg stødt på et andet problem, som jeg håber i vil hjælpe mig med i stedet, for forhåbentligt sidste gang.

Startede med at oprette et downloadet tema, som jeg ikke kunne bruge alligevel, inden jeg gennemgik WooCommerce, så nu går de Blog temaer ind og overruler det WooCommerce tema jeg skal bruge, selvom jeg går ind i informationer og trykker Vælg. Det er godt nok et tema der koster penge, men kommer ikke engang til noget med betaling.

Kan man ikke få lov til at slette det hele, uden at downloade et tvivlsomt plugin, og starte forfra, eller er der en anden måde man kan løse det på?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)