Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af Vikarbureau

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Jeg har gået med tanken om at starte et vikarbureau indenfor sundhedssektoren.
Jeg har søgt på Google, i forhold til hvordan man starter op, og hvad man skal være opmærksom på, men jeg synes ikke Google har gjort mig klogere, så nu spørger jeg herinde.

Jeg er selv vikar, og der er en smule forskel på hvad vi Vikarer får, alt efter hvilket firma det er, men hvordan finder jeg ud af hvad udbyderne skal betale til vikarbureauet. Én ting er hvad vikarene får, men noget andet er hvad de forskellige kommuner, eksempelvis skal/vil betale. Her handler det også om at få Vikarer der synes det er en attraktiv løn, men også dem der vil bruge firmaet, synes det er en okay pris.

Hvordan finder jeg frem til den pris? Og hvordan starter man op? Helt konkret, hvordan gør man? Nogen der har nogle erfaringer i vil dele eller en viden? (-:
Fra mexico
Tilmeldt 8. Feb 22
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Måske du ville hjælpe mig med et par spørgsmål, vedr opstart af vikar bureau Jo mere jeg leder på nettet, jo fler spørgsmål har jeg.Then you have the opportunity to become part of a million- dollar business within temps ... then you will start a recruitment and temp agency , ...Procur Vikar leverer kvalificerede medarbejdere, som har kompetence og erfaring til at løse netop de opgaver, der er behov for hos dig. Vi håndterer hvert eneste vikariat, som var der tale om ansættelse i et fast job. Og en del af vores vikarer fortsætter faktisk med at arbejde for kunden, når vikariatet udløber.
Tilmeldt 7. Feb 22
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror du får det rigtigt svært med at handle med det offentlige som en lille virksomhed. Deres indkøb skal i udbud og det gælder såvidt jeg ved også vikar bureauer, hvor de nok skal have en form for rammeaftale.

I forhold til prissætingen, får du nok svært ved at få det oplyst, da det jo er en konkurrence parameter.

Leverandør af profesionelle festfyrværkerier i hele Danmark.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)