Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Modtaget penge fra virksomhed ved en fejl?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Dec 20
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 18:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg købte et produkt for xxx antal kr for et par uger siden, som efterfølgende blev returneret, og derefter røg pengene tilbage.

Jeg modtog fulde beløb om fredagen, og fredagen efter kom nøjagtig samme beløb ind på min konto igen, så altså fået dobbelt tilbage.

Hvordan forholder man sig? Ærlighed? - tilbageførsel, eller afvent og se om de selv kontakter en, - i så fald hvor længe kan de vente med at kontakt en 'før man ikke behøves at tilbagebetale?' hvis man kan sige det sådan.. tænker hvis de kontakter en efter et halv år, og vil have beløbet tilbage, det lyder lidt usandsynligt.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 19:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er tydeligvis klar over det er en fejl og dermed i direkte ond tro, hvis du ikke selv reagerer.

Det er strafbart, så se at få de penge sendt retur

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Larsen:

Jeg købte et produkt for xxx antal kr for et par uger siden, som efterfølgende blev returneret, og derefter røg pengene tilbage.

Jeg modtog fulde beløb om fredagen, og fredagen efter kom nøjagtig samme beløb ind på min konto igen, så altså fået dobbelt tilbage.

Hvordan forholder man sig? Ærlighed? - tilbageførsel, eller afvent og se om de selv kontakter en, - i så fald hvor længe kan de vente med at kontakt en 'før man ikke behøves at tilbagebetale?' hvis man kan sige det sådan.. tænker hvis de kontakter en efter et halv år, og vil have beløbet tilbage, det lyder lidt usandsynligt.

ærlighed helt klart - det siger loven faktisk også - Fatter ikke du vil spekulere i at snyde andre officielt i en internet tråd. Loven er 100% klar, at man IKKE må beholde penge man ved ikke tilhører en og man skal agere på det

Det er alt for lavt tænkt - Tænkt hele dit moralbilede om fra start

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 8. Dec 20
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 20:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar Jonas, de ryger selvfølgelig retur.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 20:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

 citat " Har du fået sur kaffe galt i halsen? - det er et spørgsmål, så gider du slap af, jeg spørger netop fordi jeg er uvidende, så hids dig ned gamle mand."

Den eneste der hidser sig op er da vist dig.

Hvad er det lige præcis du er uvidende om?

At du har modtaget penge uretsmæssigt som ikke er dine eller hvad?
Kan du være bare et sekund i tvivl om at du skal afleverer disse penge igen?

Når man læser det du skriver, så kan man da snilt komme i tvivl omkring dit moralske kompas er helt i orden.

Tilmeldt 8. Dec 20
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 20:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Har ingen moral, ligesom 80% af den danske befolkning.

Det meget fint og hører det regelrytter hele molevitten herinde, regelrytter der selvfølgelig aldrig kunne finde på at sidde med telefonen mens man kører bil, og selvfølgelig smutter på politistationen hvis man finder en 100 lap på fortorvet.

Respekt til jer da.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lad os lige holde en sober tone i debatten.

Tak. 🙂

Vi låser denne tråd.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)