Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bank forbindelse.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jan 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Er ved at starte nyt firma og leder efter en god bank.

Der er ikke tale om at jeg ønsker en kassekredit, men blot en konto der fra dag 1, vil stå penge på.

Jeg vil gerne holde den adskilt fra nuværende bank, både hvad angår mine private forhold og mit andet firma.

Er online bankerne (Lunar) noget man skal kaste sig over ?

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Charleshansen:
Lunar

Kan være en mulighed. Dog vær opmærksom på, at det stadig ikke er muligt med SEPA overførsler.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Charleshansen:

Hejsa

Er ved at starte nyt firma og leder efter en god bank.

Der er ikke tale om at jeg ønsker en kassekredit, men blot en konto der fra dag 1, vil stå penge på.

Jeg vil gerne holde den adskilt fra nuværende bank, både hvad angår mine private forhold og mit andet firma.

Er online bankerne (Lunar) noget man skal kaste sig over ?

det kan du sagtens - eneste hage er, at du ikke kan overføre direkte til udlandet - og at mange oplever deres chat ret uerfaren erhvervsmæssig og så en fast pris for enkeltkonto til enkeltejer på vist 2.400 kr hvert år. Omvendt kan det koste det i mange banker også, dog vil egen bank måske set over nogle år, når indgangsbilletten er betalt, være billigere men - Lunar kan du sagtens starte med. Det er dog ikke nødvendigvis sådan, at man får ja til alt der længere

At du ikke ønsker kassekredit (og måske heller ikke kunne få det) er ikke en fordel, for det var jo en måde en bank kunne tjene på dig på. Ellers er det kun via gebyr

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)