Jeg ved godt at det ville være oplagt at sætte en opgave op under Freelancer, og det vil jeg gøre. Men vil godt høre her, om der nogen som kan give en henvisning til en god kontakt. En hurtig søgning på Google viser at mange speakere kører med samme prisniveau som psykologer(!) og det giver måske mening ved lange optagelser, men hvad med os som skal bruge 1 minut? Kender I nogen speakere som har bygget deres koncept og prisstruktur op i forhold til dette behov? Kr. 800 eller 1000 pr. påbegyndt minut giver jo ligesom ikke mening her, når selve opgaven er på et minut eller under. Til gengæld vil jeg være fleksibel mht. deadline, - så vedkommende kan samle mange små opgaver. Findes der sådan en speaker som ovenikøbet har en fin stemme ? |
voice over til små opgaver
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
Og så ligger han prismæssigt i det niveau du efterspørger, 999 kr. . Du kan også bare ringe direkte til ham (Jacob Hauge) på tlf. 4290 1212, bare sig at det er Mikkel der har henvist til ham ;) Men kort sagt - er 100% sikker på det er ham du har brug for til dine opgaver. |
Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp. Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver. Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge. Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time. De bedste hilsner Dit Amino Team |
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)