Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lunar erhvervskonto

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 29. Dec 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har generelt hørt rigtigt godt om Lunar som erhvervskonto.
Deres kundeservice er også super.

Tilmeldt 27. Jun 22
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

RendboLarsen:

Jeg kan se at jeg bliver nød til at lyve på ansøgning og ikke fortælle at jeg er i restaurationsbranchen.
Lunar vil bare ikke have kriminelle, kan jeg se. Der forgår heldigvis intet kriminelt i min cafe.

Hvis du begår svig (lyver) i forbindelse med indgåelsen af en aftale er der tale om en kriminel handling der som minimum kan gøre aftalen ugyldig.

RendboLarsen:

Sjovt nok har jeg allerede fået Revolut business. 
Det var barnemad at få.

Revolut er bundet af de samme love som andre banker, men de gør mindre ud af KYC for at holde omkostningerne nede.

Til gengæld handler de så meget konsekvent ved den mindste mistanke for at begrænse deres erstatningspligt ved kriminalitet.

Som alle andre banker har de it-systemer der overvåger alle transaktioner. I den forbindelse er der mange falske positiver. Revolut er verdenskendt for at spærre konti og indefryse saldoen mens de undersøger og indberetter en mistanke. Under den proces, som kan tage flere måneder, er der ofte ingen information om årsag. Eller nogen form for hjælp. Ej heller bagefter selv om det viser sig at være en ubegrundet mistanke.

Hvis du mister din erhvervskonto kan det det vælte hele korthuset og det bliver ualmindeligt svært at få en i en anden bank, hvis det sker.

Jeg vil helt klart anbefale dig fra start at bruge de nødvendige ressourcer der skal til for at få en erhvervkonto i en rigtig bank i stedet for at bruge de her onlineløsninger.

Tilmeldt 29. Dec 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar - det er værdifuldt :)

Fra PC REPARATION I KØBENHAVN
Tilmeldt 7. Apr 23
Indlæg ialt: 31
Fra  PC Service Center Rødovre Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke selv. 

Men to samarbejdspartnere har begge fået oprettet en konto til deres IT service virksomhed i Lunar. 

Det skulle angiveligt være gået meget let.

Kan det være at du er i en restricted branche? 

PC SERVICE CENTER - EKSPRES REPARATION AF PC & MAC

6 computerværksteder fordelt i København & Nordsjælland Smile

Vi udfører alt indenfor reparation af computer .

Vi tilbyder mac reparation på 1 time.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

PCSERVICECENTER:

Jeg har ikke selv. 

Men to samarbejdspartnere har begge fået oprettet en konto til deres IT service virksomhed i Lunar. 

Det skulle angiveligt være gået meget let.

Kan det være at du er i en restricted branche? 

det er i alle fald en mulighed. Lunar er i min erfaring fra mange sider IKKE lettere at få konto hos end andre banker, men jo med en fast kendt  pris per år - men alle har de en række brancher de IKKE ret gerne vil røre. Dem gennemgår jeg her -. inkl. revolut https://johnhannover.blogspot.com/2022/04/brancher-der-har-ekstra-svrt-ved-at-fa.html 

I de brancher kan en revisor ofte hjælpe med ansøgning og troværdighed dog

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)