Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - Når man skifter hjemmeside til Squarespace.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Oct 21
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil gerne skifte vores hjemmeside som er lavede i Wordpress til squarespace i stedet for. Der er ikke tale om en overflytning, men det alene at domænet bliver overflyttet til det nye website - vi starter fra scratch. Min bekymring er hvor vidt dette vil være en dårlig ide ift. SEO, og om det kan betale sig at gøre det her skifte?

(årsagen er at den nye hjemmeside på squarespace er den version vi ønsker at præsentere os).

Mvh.

Tilmeldt 9. Jan 22
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 06:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!

Det vil påvirke din SEO, men hvor meget du vil mærke handler om hvor store ændringer du foretager dig på hjemmesiden.

Man kan sige, at din SEO “hænger fast” i dit domæne, URL-struktur og dit indhold, groft sagt.
Så, så længe du beholder samme domæne, (nogenlunde) samme URL struktur og indhold, så burde din eksisterende SEO-ranking ikke tage meget skade. Men fordi du (højst sandsynligt) vil foretage ændringer i indhold og URL-struktur, så kan det godt påvirke din SEO fordi søgemaskinerne skal kæde dit domæne og dit (nye) indhold sammen på ny.

Jeg håber, at det hjalp ellers er du velkommen til at skrive en PB til mig…
Tilmeldt 21. Dec 21
Indlæg ialt: 3
Fra  Nemteltudlejning.dk aps Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej ,

jeg vil nok bare lave den nye hjemmeside også tage de sider som du har links til også lave en 301 redirect til de nye side som omhandler det samme hvis de ikke har samme url.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)