Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

på udkig efter "Video website" til salg

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 06
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

... Så jeg skrev "video website for sale" i google, og der var hits med det samme. Et sted er til salg, og bagmanden henviser til en auktion på eBay. Så står der nederst under "lignende auktioner" hele fem auktioner på youtube-clones til salg.. bidding starts at $0.99

Så bliver jeg skeptisk. Hvad er faldgruben her? Er det svinenemt at kopiere måden youtube er lavet på, eller er det eBay-fantaster der prøver at sælge en halv find for en lille penge?..  

Jeg får i min udvikling af forretningen brug for noget teknisk assistance til at vedligeholde og/eller ændre lidt på sitet. Kan man tale om at jeg med sikkerhed vil løbe ind i problemer, eller kan jeg regne med at det er fint at købe et funktionsdygtigt site af en amerikaner, og så bede om hjælp hos et dansk firma til customizing senere i processen?

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 21:20

Der findes en del clones med resell rettigheder, så det er ikke umuligt. Dog synes jeg at prisen er lidt lav og det viser nok, at markedet er dækket.

Du kan sagtens få andre til at videreudvikle det, men det kræver som regel lidt indsigt i systemet. Her skal du nok gå efter én af de større scripts med flere brugere og bedre kode - eksempelvis http://www.clip-share.com/, som jeg selv har benyttet mig af. Det er også det, www.mitklip.dk bygger på.

Du skal sikre dig, at serveren, du vælger at køre systemet på, kan køre det. Det var - foruden at købe det - min største fejltagelse, da jeg startede op med det.

Jeg håber ikke, at jeg har taget lysten helt fra dig - held og lykke og god påske! Smile

Tilmeldt 20. Aug 06
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 06:48

Du formulerer det som om det både var en fejl at købe clip-share OG placere det på en utilsvarende server. Rigtigt opfattet?, eller anbefaler du clip-share?

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 10:51

Nej, CS er et udemærket system, men jeg opdagede for sent, at jeg egentlig ikke havde nogen plan med systemet. Så hvis du bare har en god idé, så er systemet alle tiders. Dog er det ret dyrt i forhold til at det er et færdigt, massedistribueret script.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)