Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance Arbejde på Fiverr?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle! Jeg er et ungt hovede, som har undersøgt platformen Fiverr lidt. Selve konceptet er jo super fedt og brugervenligt. 

Ud fra min egen analyse er platformen super international og måske ikke brugt så meget mellem virksomheder og freelancere i DK. 
Jeg må lige høre om der er nogen af jer som har personlig erfaring med Fiverr, enten som sælger eller forbruger? 

- Hvis man evt. skulle begive sig ud med et produkt på platformen, havde det så ikke været smart, at holde produktet internationalt, så alle kan være med? 

Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Det hele afhænger nok en del af HVILKEN service eller produkt du vil tilbyde. Jeg har brugt det flere gange - blev snydt i forbindelse med en hjemmeside jeg skulle have lavet af en mand fra Indien eller Paktistan. Øv. Men ellers har jeg gode erfaringer i forbindelse med indtaling af lyd fra bruger fra spansk og engelsktalende lande. Man får det man betaler for, så jeg går altid efter kategori 1/2 selvom det er dyrere. Vigtigt at folk har nogle gode referencer, det er jo i høj grad et tillidsspørgsmål. 

Jeg har set mange brugere tilmelde sig med en serviceydelse og så senere forsvinde, omvendt ser andre ud til at have en fest. Du skal nok have en god portion STAMINA hvis du vil have succes på det site - men det gælder jo desværre alt iværksætteri.

Tilmeldt 18. Nov 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt sikkert! - Tak for et godt og brugbart svar. 

Jeg kan godt se hvad du mener med at produktet ofte kan skuffe. 

Har du en fornemmelse om, hvor pålideligt stjerne/review systemet er derinde? 
Jeg tænker ellers at det er den vigtigste faktor man kan vurdere produktet kvalitet på. 


Jeg ville tilbyde en markedsføringskanal som hjælper dine kunder i beslutningsfasen, hvor din virksomhed f.eks. I en Google search, er en ud af mange valgmuligheder, til at vælge dig som udbyder.
Metoden er selvfølgelig afprøvet og testet af I virkeligheden, og giver gode resultater så min stamina er godt fyldt og klar til at blive brændt af. Jeg mangler bare småting som udbydningplatform, hvor Fiverr bestemt er fedt og nyt. 

Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror stjernesystemet er pålideligt, selvfølgelig kombineret med antallet af (positive) anmeldelser.  Hvilken kategori ville du så høre under- det er jo vigtigt at få kan finde dig

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)