Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HOSTED løsning med fjernskrivebord

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har været ved at prøve et par forskellige hostede økonomi system løsninger. Det er ikke et økonomi system jeg er interesseret i, men jeg er interesseret i at vide hvordan man opsætter sådan en hosted løsning igennem fjernskrivebordet/RDP.

Med de her HOSTEDE Navision løsninger, kan man jo kun lave noget med Navision systemet. Er det mon så enkelt at man blot sætter Fjernskrivebord/RDP brugeren op til kun at have adgang til det ønskede program?

Det kunne være ethvert andet program end Navision jeg er interesseret i at give adgang til.

Fra Randers
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke præcis, hvad det er du er efter, men jeg har for nylig opdaget www.teamviewer.com. Det er et supernemt program til fjernsupport og kan køre med og uden behov for at nogen i den anden ende autoriserer din adgang til fjern-maskinen. Hvis du vil logge ind på din tændte hjemmecomputer skal Teamviewer blot installeres som en service på din hjemmemaskine. Modsat andre lignende programmer suser det lige gennem firewall og er meget nemt at bruge. Det er skåret store mængder af min supporttid til venner og familie som notorisk har problemer med at forklare, hvad det egentlig er, der er galt med deres maskine.

Programmet er gratis for non-commercial brug.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)