Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny tøj brand

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Nov 21
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære netværk
Jeg er igang med at udvikle en specifik tøj brand til kvinder, som jeg efterhånde ønsker at realiser😊

Jeg er nysgerrig på at høre jeres erfaring omkring udvikling og producering af ideer/kollektioner indenfor tekstilproducent i Portugal?
Har I nogle god kontakter at anbefale?

Dernæst er jeg interesseret i at blive sat i forbindelse netværk der allerede er I branchen som sparringspartner.

På forhånd tak for jeres tid og støtte🥰

Glena
Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Glena,

Fedt at du har valgt at tage springet og nu gerne vil gøre noget ved din ide og få den realiseret :) 

Portugal kan godt være en dyrt land at få produceret sit tøj i som en start hvor kapitalen måske ikke er den største.

Men jeg arbejder hos Startup Central som er et netværk for selvstændige og iværksættere og her har vi folk der har kontakter til producenter i udlandet bla. Portugal :) Så vi kan helt sikkert hjælpe dig med at får realiseret din drøm.

Jeg ser frem til at høre fra dig og du er mere end velkommen til at sende mig en pb :)

Med venlig hilsen
Mathias

Tilmeldt 22. Nov 21
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mathias
Tusind tak for dit svar, og telefon opkald. Jeg er glad for at jeg er blevet opmærksomt på jer, og ser frem til samarbejde. Håbet er forud :)
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)