Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du den tekniske co-founder jeg søger?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Aug 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen Smile

Jeg søger en teknisk co-founder, der har viden om robotter, automatisering og mobile robotter.

Jeg er godt i gang med at markedsvalidere projektet og det tegner godt. Derudover er der gode mulighder for at blive optaget på Odense Robotics Startup Hub (søg dem på Google). De synes godt om projektet og ser potentialet og markedsbehovet i det.

Hubbet er en del af en klynge af netværk, der er designet til at sætte skub i startups og hjælpe dem teknologisk, forretningsmæssigt og hjælpe med at finde finansiering. Indtil videre har de skaffe de 30 virksomheder der har været med i forløbet næsten 46 mio. kr i ''soft money'' uden krav om ejerandele og 175 mio. i ekstern finansiering. De 30 virksomheder har i dag 150 ansatte.

Den næste tid er planen.

1. Finde den co-founder som klikker komptencemæssigt og personligt.

2. Fortsætte snak med markedsagenter og interessenter både i det offentlige og private marked + Start prototype

3. Bootstrappe virksomhed med offentlige puljer som innofounder og EIC accelerator.

4. 5. Ultimo 2022: Sætte gang i et pilotprojekt.

Projekter har kæmpe potentiale og det er et blue ocean marked. 

Hvis du kan genkende dig som co-founder så link til din linked-in og jeg kontakter dig og sender dig materiale.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)